Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Erg leuke update en coole foto's met een paar goede composities ! Ik neem aan dat je een macro lens gebruikt?
Er moesten toch echt eens wat meer Mustangs bij mij in de collectie komen
InjectTheVenom schreef:Erg leuke update en coole foto's met een paar goede composities ! Ik neem aan dat je een macro lens gebruikt?
Er moesten toch echt eens wat meer Mustangs bij mij in de collectie komen
Waarom met een lens van hier tot tokio gaan slepen als er sony bestaat
Binnenkort wil ik nog een 4e mustang erbij. Tuurlijk... ik zou er ook nog 20 bijwillen, maar na 4 stuks is dat voorlopig even genoeg voor mijn beurs en ik heb ook niet oneindig plaats.
Alleen ik twijfel nog. Of een jaren 60 coupe of een jaren 70 fastback van autoart.
Alleen weet ik niet wat een mooie jaren 60 coupe is. Welk merk maakt mooie? Ik kwam ene tegen van classic carlectables, erg mooi, maar dan ook een model van 120 euro.
Of Greenlight? Die zitten zo rond de 60 euro. Maar ik heb mijn twijfels over hun kwaliteit.
Greenlight is op zich niet echt verkeerd, maar mist de nodige afwerking, die van CC is heel mooi, maar idd duur. Die Mach1 1971 van AA zou ik dan nemen, heb ik ook, héél mooi
Hmmm... ik ben echt geneigd om dan toch maar nog voor 2 mustangs te gaan. Want die 71 van autoart is inderdaad prachtig. En dan later nog die carlectables erbij, want wat is die mooi in het zwart
Wat Greenlight betreft, ik heb het idee dat ze qua body niet zo slecht zijn, maar inderdaad de afwerking van het interieur is wat minder. Ik heb in ieder geval dat ze voor 60 euro te duur zijn. Volgens mij is het een beetje zoals de meeste minichamps modellen.
Er zij nog mooie mustangproducenten , Exact Detail vnl de Shelby's 66,67 en 68 en dan een merk wat ik persoonlijk ook heel sterk vindt in afwerking is Highway 61 , maar dit zijn dan meer de 1970 modellen
Laatst gewijzigd door Bondracer op di 09 okt 2007 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.