Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Afbeelding

Dit is de Solido versie die net uit is bij mijn dealer. 10 euro vond ik erg aardig en qua details ok voor die prijs. Je kan 2 versies maken van Trulli en Alonso, dat wordt dus zeker Alonso. Ik heb hem in de GP van Spanje 2e zien worden. Die spanjaarden werden helemaal gek en terecht. Nu is ie wat in de schaduw van Button.
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

mooi ding, heb hem al een half jaar :mrgreen:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Jos schreef:mooi ding, heb hem al een half jaar :mrgreen:

Gek is dat toch want curbstone en mijn winkel hadden hem net binnen. Is hij van Solido? heb je hem uit het buitenland? :?: :?: :?:
Jos

Bericht door Jos »

heb hem rechstreeks uit frankrijk ja..een half jaar was btw iets overdreven, heb hem sinds eind juni...
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Aha boef, betrapt, maar hier in Nederland is ie net binnen. Kan je zien hoelang zoiets kan duren. Wel gek. :D
Jos

Bericht door Jos »

hehe nou ik zal je zeggen, ik heb curbstone in juni gemaild en hij wist niets over het model...toen Autopassion ook niet begreep waar ik het over had heb ik het maar in frankrijk op ebay gekocht..
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Deze 2 gekocht op een herfstvakantie. Ik heb een bezoekje gebracht aan de modellen winkel Peperkamp te Ede.
2 Solido's Alpine 3L en Porsche Carrera. Nou hoopte ik dat Gijs in de Porsche heeft gereden. Denk tank wat kunnen jullie me daarover vertellen?
Afbeelding
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Leuke modellen Peter.

En gefeliciteerd, deze keer is het raak :mrgreen: ! Gijs reed samen met Herbert Müller de 4 uurs race van Le Mans met deze auto (tijdens de 24 uurs reden ze met #46). De 4-uurs telde nergens voor mee, maar trok toch een mooi startveld.

Gijs en Herbert wonnen het algemeen klassement met deze auto, voor een Porsche 910 sportscar en de Ferrari van Bob Wollek die ik in mijn collectie heb:
Afbeelding

Wat betreft de Alpine ... Dat weet ik niet zeker, maar hij zou wel eens van de 24 uur uit 1969 kunnen zijn ...
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
BVR

Bericht door BVR »

Mooie verzameling Peter! :worshippy: Die Lister is echt prachtig :shock:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

model1op43 schreef:Leuke modellen Peter.

En gefeliciteerd, deze keer is het raak :mrgreen: ! Gijs reed samen met Herbert Müller de 4 uurs race van Le Mans met deze auto (tijdens de 24 uurs reden ze met #46).

Toen ik hem zag meende ik me te herinneren dat deze ook van Gijs was, maar er staan geen namen op vermeld en de prijs maakte het een gokje waard. Het is zeker geen Minichamps of Ebbro kwaliteit, maar wel een racende Nederlander.

Die Lister is inderdaad mooi.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

[center]Afbeelding[/center]
Deze verzameling Onyxen kreeg ik van een vriend. Hij had ze dubbel en ik kon ze voor verzendkosten overnemen. Verder ben ik in afwachting van een Warsteiner Porsche van ebay die bleek van model 1 op 43 te zijn. Hoe klein kan het wereldje zijn.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Peter Parker op do 21 okt 2004 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Kijk, dat is nog eens leuk om te horen dan mensen je helpen met je verzameling in ruil voor de verzendkosten! Dat noem ik nu eens verzamelaar zijn in hart en nieren en mensen vooruit willen helpen :thump_up:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Dat komt altijd mooi uit natuurlijk :thump_up: dat zijn mooie aanwinsten vooral die goud witte warsteiner Porsche ziet er strak uit. En inderdaad wel toeval dat je het net van een forumlid overneemt maar aan de andere kant wordt het forum ook steeds groter :mrgreen:
Afbeelding
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Mooi model Peter, die Warsteiner Porsche. Zal wel een vermogen hebben gekost :mrgreen:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

model1op43 schreef:Mooi model Peter, die Warsteiner Porsche. Zal wel een vermogen hebben gekost :mrgreen:

Ja het was een rib uit mijn lijf, maar ook jouw kachel moet branden deze winter :wink:
Plaats reactie