Dat is dus irritant aan teletekstlezers, als je had gekeken dan had je gezien dat Ferrari de brandstof niet in zijn wagen kreeg waardoor hij na de herstart direct nog een pitstop moest maken waardoor hij niet alleen helemaal achteraanm was maar ook met iets van 20 seconden...St. Paul schreef:
En Massa profiteert gewoon van het feit dat de echte titelkandidaten het laten liggen of er uitgebeukt worden. Net als Kubica daar van moet profiteren want die heeft de minste wagen van de 3. Als Massa echt zo goed was als het inhalen van 2 wijd gaande wagens doet vermoeden had hij nu gewoon 1 moeten staan. Massa kan alleen kampioen worden als Hamilton en Kimi niks blijven scoren en BMW problemen krijgt.
Formule 1 2008
- fish88
- Schaal: 1:43
Re: Formule 1 2008

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Tom_Aston-Martin
inderdaad, massa reed een prima race, als dat tank-gebeuren niet was gebeurt, was ie hoger gefinished, sowieso 2e ga ik van uit...
Wat te denken van Alonso, die reed ook een ijzersterke race vond ik. in z'n renault kon ie makkelijk het tempo van de bmw bijhouden, jammer dat ie het zelf dan verprutst door de controle te verliezen in een bocht. Ik had hem ook wel weer een klein succesje gegund
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ik refereer ook niet naar alleen deze race. Seizoen is al 6 races bezig. Kimi rijdt niet echt meer zoals hij tot zijn voorlaatste jaar bij Mclaren deed. Hamilton is een stuk zwakker dan vorig jaar. Massa doet wat hij al jaren doet, een paar races goed en het op de cruciale momenten laten liggen. Leuke actie gister, volgende race doet hij iets doms. Momenteel is Kubica de enige die blijft scoren en punten sprokkelen. Laatste 2 titels zijn zo ook binnen gehaald. Aantal races goed rijden en winnen en de rest van de races net die puntjes pakken. Hoe vaak namen Alonso en Schumacher niet genoegen met een 2de plek.fish88 schreef:
Dat is dus irritant aan teletekstlezers, als je had gekeken dan had je gezien dat Ferrari de brandstof niet in zijn wagen kreeg waardoor hij na de herstart direct nog een pitstop moest maken waardoor hij niet alleen helemaal achteraanm was maar ook met iets van 20 seconden...
Is het dubbele in het systeem, je kunt kampioen worden met 16 2de plekken en dat zuigt, maar aan de andere kant is het ook mogelijk voor een rijder, die niet de snelste wagen of 1e rijder status heeft, om kampioen te worden. Maar dan mag je dus geen races verprutsen. Massa doet dat bij 1 op de 4 races, al jaren. Kijk de statistieken maar na.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Vooralsnog staat ie voorlopig wel gedeeld 2e in het kampioenschap met slechts 4 puntjes achter op de leider, dan doe je het nog zo slecht niet hoor in het puntjes 'sprokkelen'
Ik vind dat Massa in 2008 een stuk sterker rijdt dan in 2007, ondanks een paar 'domme' foutjes. al waren die foutjes niet zo dom als die van 'wonderkind' Lewis hamilton afgelopen zondag
als gpda lopen klagen over de signalering in de pits dat die aangepast moet worden omdat het onduidelijk is en dan vervolgens het dan nog niet zien, maakt het voor hem dat ie nog lang niet het niveau van heren als Prost, Senna, Mansell heeft
Ik vind dat Massa in 2008 een stuk sterker rijdt dan in 2007, ondanks een paar 'domme' foutjes. al waren die foutjes niet zo dom als die van 'wonderkind' Lewis hamilton afgelopen zondag
als gpda lopen klagen over de signalering in de pits dat die aangepast moet worden omdat het onduidelijk is en dan vervolgens het dan nog niet zien, maakt het voor hem dat ie nog lang niet het niveau van heren als Prost, Senna, Mansell heeft
Onderweg:
- Jolly Club
Hamilton is geen lid van GPDA, tot ongenoegen van enkele andere rijderts en f1-wijsneuzen als ' Scottish Lady' Jackie Stewartals gpda lopen klagen over de signalering in de pits dat die aangepast moet worden omdat het onduidelijk is en dan vervolgens het dan nog niet zien

Misschien heeft 'ie het inschrijfformuliertje over het hoofd gezien dat al weken op zijn keukentafel ligt...

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Was een lekkere race. Wat nogmaals aantoont dat als je een race strategisch moet rijden en daarnaast je eigen kwaliteiten moet gebruiken er sommige afhaken en sommige juist naar voren rijden.
Als regen er voor zorgt dat de factor flapjes, spoilers en geld wat minder belangrijker wordt en de rijder des te meer, waarom zetten ze niet altijd een baan onder water?
Als regen er voor zorgt dat de factor flapjes, spoilers en geld wat minder belangrijker wordt en de rijder des te meer, waarom zetten ze niet altijd een baan onder water?

- Jolly Club
De 3e plaats van Ross Braw... eeh Honda maakt maar weer eens duidelijk waar het dit seizoen te vaak misgaat bij Ferrari. Geen banden wisselen tijdens een pitsttop, hahaha je moet er maar opkomen.
Knap dat Kimi nog 4e werd met die onbestuurbare kruiwagen 
Hamilton heeft eindelijk eens een race gereden die het onthouden waard is... het zou tijd worden
Doet echter niks af aan het feit dat ' ie naar mijn mening nog steeds vreselijk overgewaardeerd wordt... niet alleen in de UK trouwens.
Mede in dat opzicht weer ouderwets stierlijk geërgerd aan het commentaar van Dhr. Mol. Fissichella is wat mij betreft niet de enige die het voorbeeld van DC moet volgen Bolle !!
Volgende race wordt denk ik droog... zien we Massa weer vooraan.

Hamilton heeft eindelijk eens een race gereden die het onthouden waard is... het zou tijd worden

Mede in dat opzicht weer ouderwets stierlijk geërgerd aan het commentaar van Dhr. Mol. Fissichella is wat mij betreft niet de enige die het voorbeeld van DC moet volgen Bolle !!

Volgende race wordt denk ik droog... zien we Massa weer vooraan.

Ik weet dat het eigenlijk niet mag maar ik reageer toch echt met alleen een smilie. Jammer dat ik mijn zin er na niet kan quoten.St. Paul schreef: Leuke actie gister, volgende race doet hij iets doms.

- Jolly Club
St. Paul schreef:Ik weet dat het eigenlijk niet mag maar ik reageer toch echt met alleen een smilie. Jammer dat ik mijn zin er na niet kan quoten.St. Paul schreef: Leuke actie gister, volgende race doet hij iets doms.
![]()

Wie doet er nou iets stoms ?

hmmm tijd vliegt als je geen F1 meer kijkt.
Ging er maar om hoe voorspelbaar het foutenpercentage is van Massa. Daar hoef je geen F1 meer voor te kijken.
Zal voorlopig ook maar niet meer in Den Haag komen. Daar zal iemand me ondertussen wel kunnen schieten.

Ging er maar om hoe voorspelbaar het foutenpercentage is van Massa. Daar hoef je geen F1 meer voor te kijken.
Zal voorlopig ook maar niet meer in Den Haag komen. Daar zal iemand me ondertussen wel kunnen schieten.

- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Potver kneiters, zowaar een spannende race gisteren 

- Jolly Club
Klopt, na de safety car wel ja... al was daarvoor eigenlijk al duidelijk dat niemand in staat zou zijn Hamilton lang achter zich te houden.
Jammer dat Ferrari en BMW achteruit aan het ontwikkelen zijn, straks denkt aan het eind van het seizoen de hele wereld dat Lewis beterder is dan 'ie in werkelijkheid is.
Jammer dat Ferrari en BMW achteruit aan het ontwikkelen zijn, straks denkt aan het eind van het seizoen de hele wereld dat Lewis beterder is dan 'ie in werkelijkheid is.

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Lewis is momenteel wel het beste van het hele veld.
Als je tenminste durft in te halen of er niet uitgeremd wordt op een amateuristische wijze...
Die Massa is lekker bezig. Stel je voor dat je Wereldkampioen bent en in punten lager staat dan Massa! Of sterker nog, dat Massa een gooi kan doen naar de overwinning en jij al 4 kleurloze races hebt gereden....
Renault heeft het wel slim aangepakt. Piquetje een P2 laten halen. Erg knap. Helemaal als je zijn talent in ogenschouw neemt. Je kopman er in een race afrijden omdat hij zo dom is om bij een inhaalactie zelf twee plaatsen te verliezen is natuurlijk geweldig. Maar nog geweldigerer is het volgende artikel;
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/0 ... an-scoren/
Leuke race, zeer goed gereden door Hamilton. En Heidfeld op P4. Als die nou eens zijn kwalificatie niet verprutst kan hij ook meestrijden om de prijzen.
p.s. de Ik-haal-je-in-en-druk-je-aan-de-kant-acties heeft Hamilton goed van Schumi afgekeken. Vreemd dat ik daar de Britse pers niet over hoor.

Als je tenminste durft in te halen of er niet uitgeremd wordt op een amateuristische wijze...
Die Massa is lekker bezig. Stel je voor dat je Wereldkampioen bent en in punten lager staat dan Massa! Of sterker nog, dat Massa een gooi kan doen naar de overwinning en jij al 4 kleurloze races hebt gereden....
Renault heeft het wel slim aangepakt. Piquetje een P2 laten halen. Erg knap. Helemaal als je zijn talent in ogenschouw neemt. Je kopman er in een race afrijden omdat hij zo dom is om bij een inhaalactie zelf twee plaatsen te verliezen is natuurlijk geweldig. Maar nog geweldigerer is het volgende artikel;
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/0 ... an-scoren/

Leuke race, zeer goed gereden door Hamilton. En Heidfeld op P4. Als die nou eens zijn kwalificatie niet verprutst kan hij ook meestrijden om de prijzen.
p.s. de Ik-haal-je-in-en-druk-je-aan-de-kant-acties heeft Hamilton goed van Schumi afgekeken. Vreemd dat ik daar de Britse pers niet over hoor.

- fish88
F1 moet meer gaan naar racen Amerika style, want zonder safetycar is het toch een ontiegelijke saaie race... Ik was half in slaap gevallen totdat olav er opeens doorheen blèrde. Gelukkig gaan ze nu meer richting stratencircuits, daar is het makkelijker om de safetycar in de baan te roepen bij een crash.
Schaamde me wel een beetje voor Massa die niet wist hoe hij zicht moest verdedigen... Ach ja hij deed het in ieder geval nog beter dan Raikkonen.
Schaamde me wel een beetje voor Massa die niet wist hoe hij zicht moest verdedigen... Ach ja hij deed het in ieder geval nog beter dan Raikkonen.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."