Modelissimo..
- Thomas Bol
- Contacteer:
Re: Modelissimo..
Net zoals 1:18 24/7 heb ik ook op Le Mans bij Modelissimo 2 modellen gekocht.
Een DBR9 van Autoart en een 996 Turbo van Autoart.
De DBR9 was 10 euro goedkoper dan op de website waar ik ook wel eens het een en een ander bestel.
Heb nu 5 auto's van de winkel, welke binnen (max) 3 dagen binnen kwamen.
Top winkel, hier heb ik tenminsten vertrouwen in!
Een DBR9 van Autoart en een 996 Turbo van Autoart.
De DBR9 was 10 euro goedkoper dan op de website waar ik ook wel eens het een en een ander bestel.
Heb nu 5 auto's van de winkel, welke binnen (max) 3 dagen binnen kwamen.
Top winkel, hier heb ik tenminsten vertrouwen in!
1:18 - 72 stuks
1:43 - 9 stuks
Binnekort
- ... Suprise!
1:43 - 9 stuks
Binnekort
- ... Suprise!
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten, leuke aktie,s , veel op voorraad en snelle levering, (3 dagen )
En niet vergeten 10 euro verzend kosten , wat ook schappelijk is in mijn ogen .In middels toch al 7 auto,s besteld daar zonder problemen.
En niet vergeten 10 euro verzend kosten , wat ook schappelijk is in mijn ogen .In middels toch al 7 auto,s besteld daar zonder problemen.
Meestal werken ze met DHL , soms levert GLS ook wel de parcelsToyo schreef:Weet iemand met welk bedrijf Modelissimo zijn "parcels" mee verzend?
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Hallo,
Bij mij thuis levert Modellissimo met verschildende distribituteurs in Nederland / Randstad:
GLS
Select Vracht
DHL
UPS
BDP
Volgens mij, doen ze iets met de gezamelijke distributeurs, wat hen het beste uitkomt (hier in de Randstad).
Wij noemen dat efficency.
Maar tot op heden altijd perfecte verpakkingen en redelijk snel geleverd (de ene keer binnen 2 dagen, maar ook wel een week, en alles wat er tussen zit).
Wellicht is het makelijkst op je pakket aan te laten leveren op je werk
indien mogelijk natuurlijk.
Ron
Bij mij thuis levert Modellissimo met verschildende distribituteurs in Nederland / Randstad:
GLS
Select Vracht
DHL
UPS
BDP
Volgens mij, doen ze iets met de gezamelijke distributeurs, wat hen het beste uitkomt (hier in de Randstad).

Wij noemen dat efficency.

Maar tot op heden altijd perfecte verpakkingen en redelijk snel geleverd (de ene keer binnen 2 dagen, maar ook wel een week, en alles wat er tussen zit).

Wellicht is het makelijkst op je pakket aan te laten leveren op je werk

Ron
Ik heb meerdere keren iets bestelt, altijd met DHL geleverd. Soms komt 'ie ook gewoon met de pakketdienst van TNT, maar op de doos hebben tot nu toe altijd DHL labels gezeten!
Het zit zo. De 18e heb ik besteld, en gelijk geld overgemaakt.
Nu zeggen ze dat het pakketje de 23e op de post is gegaan, maar tot op heden niks ontvangen.
Mailtje gestuurd, datum en pakketnummer gekregen.
Alleen kan ik nergens vinden wat de status van het pakketje is..
Nu zeggen ze dat het pakketje de 23e op de post is gegaan, maar tot op heden niks ontvangen.
3 Inch!
Heb dit ook een keer voorgehad met Modelissimo , ...als je bv bij de levering niet thuis was gaat het pakket over naar de landelijke postbesteldienst (denk dat dit voor NL TNT is) maar best kan je eerst ééns bellen naar de infolijn van DHL Nederland , die zullen je dan wel het telefoonnummer geven van de plaatselijke koerierdienst .Ik moest toen wel het pakket toen zelf daar gaan afhalen.Toyo schreef:Het zit zo. De 18e heb ik besteld, en gelijk geld overgemaakt.
Hopelijk lukt het hiermee

Mailtje gekregen dat het pakketje deze week aan zou moeten komen.. anders maandag weer een mailtje sturen, en gaan hun het onderzoeken.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
3 Inch!
Ik heb donderdagmiddag (15:30 uur) een model besteld, en op zaterdagochtend (09:45 uur) werd het model al afgeleverd!
Nog nooit zo snel meegemaakt, vond dat het hier zeker even vermeld mag worden!

Nog nooit zo snel meegemaakt, vond dat het hier zeker even vermeld mag worden!

Ben afgelopen maandag bij de winkel in Münster geweest. Ziet er precies zo uit als de foto's op pagina 3. Heel erg netjes en de ruimte wordt goed benut. Wel waren er aardig wat mensen. Ook waren er drie mensen die zich alleen maar bezig hielden met het bij een rapen van orders! Eigenaar vertelde verder dat ze binnenkort gaan verhuizen naar een pand in de buurt! 

Laatst de zwarte Zagato Ferrari 1:18 besteld voor €39,95,-(plus €10,-verzendkosten).
Ik vond het op een gegeven moment lang duren(paniek) en mailde een vraag aangaande verwachte leveringsdatum. Netjes reagerend:,,Should arrive soon". Wat vervolgens ook zo was. Een dag later. Er zaten 5 dagen tussen. Paniek voor Jan met de korte Achternaam natuurlijk. Dat kwam omdat ik gelezen had over leveringen sneller dan een dag maar ik had um waarschijnlijk op een ongunstig tijdstip besteld.
Nu dus in mijn trotse bezit!
Groeten,
Wolf
Ik vond het op een gegeven moment lang duren(paniek) en mailde een vraag aangaande verwachte leveringsdatum. Netjes reagerend:,,Should arrive soon". Wat vervolgens ook zo was. Een dag later. Er zaten 5 dagen tussen. Paniek voor Jan met de korte Achternaam natuurlijk. Dat kwam omdat ik gelezen had over leveringen sneller dan een dag maar ik had um waarschijnlijk op een ongunstig tijdstip besteld.
Nu dus in mijn trotse bezit!

Groeten,
Wolf
Laatst gewijzigd door AutoWolf op do 01 jan 2009 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Modelissimo is 1 van de betere online-shops! 

- tuningdevils
- Contacteer:
over goeie service van Modelissimo
heb al heel veel bij ze besteld en nooit problemen gehad
en heb gister ook een leuk bedankje van ze gekregen

pen en potlood in carbon look
Dennis 
heb al heel veel bij ze besteld en nooit problemen gehad
en heb gister ook een leuk bedankje van ze gekregen

pen en potlood in carbon look

Zo, dat ziet er goed uit
Zat dat bij je laatste bestelling of bracht je daar elke maand je loon naartoe?

Zat dat bij je laatste bestelling of bracht je daar elke maand je loon naartoe?

Onderweg:
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only