supra007 collectie met foto's (alleen een beetje te groot)
Re: update gaafste model ooit VEYRON!!! en megane coupe
yip, de productie versie is beter afgewerkt
(oa piston op koffer deksel, de neus, uitlaat achteraan ...)
(oa piston op koffer deksel, de neus, uitlaat achteraan ...)
Re: update sally van cars, en bugatti eb110
Bij deze wou ik jullie op de hoogte houden van mijn ombouw projecten. Sally staat al vanaf maandagavond bij mij in de vitrine
ook heb ik de bugatti overgespoten (ik had hem een tijdje terug al gespoten, maar ik vond de kleur te donker voor deze bugatti, vandaar dat ik hem opnieuw heb gespoten

ook heb ik de bugatti overgespoten (ik had hem een tijdje terug al gespoten, maar ik vond de kleur te donker voor deze bugatti, vandaar dat ik hem opnieuw heb gespoten

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Leuk gedaan, maar ik ga d'er toch niet aan beginnen 

ziet er netjes uit zo die eb110!!!
en euh ......wat is die sally toch een lekker ding met dat strakke kontje
Greetz Richard
en euh ......wat is die sally toch een lekker ding met dat strakke kontje

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- porsche228
haha leuk die porsche als sally maar die bugatti mag er ook zijn 

dank voor jullie reacties.
op sally ben ik ook erg trots, het enigste minpuntje is dat het een burago is, Nu is dat dan nog niet zo een probleem, alleen zijn de ruitenwissers,kofferruimte en het ventilatiegat uit een stuk plastic. Vandaar dat je nog twee opstaande stangetjes ziet (ik heb de ruitenwissers af moeten knippen met een tangetje) maar ik ga zo nog wel eens kijken ov ik het nog kan verbeteren.
op sally ben ik ook erg trots, het enigste minpuntje is dat het een burago is, Nu is dat dan nog niet zo een probleem, alleen zijn de ruitenwissers,kofferruimte en het ventilatiegat uit een stuk plastic. Vandaar dat je nog twee opstaande stangetjes ziet (ik heb de ruitenwissers af moeten knippen met een tangetje) maar ik ga zo nog wel eens kijken ov ik het nog kan verbeteren.

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Sally is echt super gemaakt
Gelukt met het kenteken?, kan het niet helemaal zien

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
weer bedankt voor jullie reacties
trouwens de bugatti wordt nog een keer gedetaileerd, maar ik rond eerst eens wat andere modellen af
@kyoshofan, ja met het kenteken is gelukt, super bedankt,
het enigste wat nog ontbreekt is het carrera logo, en trouwens die tatoe zie je niet, alleen als ze haar spoiler omhoog doet

trouwens de bugatti wordt nog een keer gedetaileerd, maar ik rond eerst eens wat andere modellen af
@kyoshofan, ja met het kenteken is gelukt, super bedankt,
het enigste wat nog ontbreekt is het carrera logo, en trouwens die tatoe zie je niet, alleen als ze haar spoiler omhoog doet

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Sally is vet

Re: grote update! impreza, s2000, xsara wrc, z8 en nog meer!!
dank voor de reactie
ik heb al een tijdje niks meer van mij laten horen, dit omdat ik een tijdje ziek ben geweest en het hier ook nog eens kermis was, maar vanaf nu zullen de updates weer snel volgen.
ik heb weer een aantal zeer gave modellen binnengekregen:
1/18
subaru impreza wrx type r
citroen xsara wrc
honda s200
bmw z8
lamborghini se diablo
audi tt
porsce 911 cabrio
ik denk dat de porsce 911 en de lambo weer de deur uit gaan, maar dat zullen we nog we zien.
Foto's volgen zeeeer snel

ik heb al een tijdje niks meer van mij laten horen, dit omdat ik een tijdje ziek ben geweest en het hier ook nog eens kermis was, maar vanaf nu zullen de updates weer snel volgen.
ik heb weer een aantal zeer gave modellen binnengekregen:
1/18
subaru impreza wrx type r
citroen xsara wrc
honda s200
bmw z8
lamborghini se diablo
audi tt
porsce 911 cabrio
ik denk dat de porsce 911 en de lambo weer de deur uit gaan, maar dat zullen we nog we zien.
Foto's volgen zeeeer snel
Nou, die lijst belooft wat! Met een 911 zit je sowieso nooit verkeerd bij mij.. superstrakke bak, zelfs na euh.. heel veel jaartjes!
Ben ook benieuwd naar de Lambo Diablo en de Xsara! Foto's alstublieft!

Ben ook benieuwd naar de Lambo Diablo en de Xsara! Foto's alstublieft!

COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
oke mooie update en kom maar op met de foto's
- Jaap
- Contacteer:
niks aan toe te voegenrudie20vt schreef:oke mooie update en kom maar op met de foto's

- Mr. Dj M.
Ja kom maar op met de pics