Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Knappe verzameling. Maar op 1 van de foto's zie ik langs de zijkant op de tablet van je raam een paar kleine poppetjes. Zijn dat soms niet de spelers van Standard de Liège ??
Het gaat dus om deze foto eh. Als het zo is dan : RESPECT ! Heb trouwens ook die poppetjes en ben trouwe supporter van Standard
Zo moet het , eindelijk iemand met verstand van voetbal op en naast het veld. Ja ik ben 14 dus een abonement is voor mij nog te hoog gegrepen , af en toe een matchke gaan bekijken is wel al weggelegd voor mij! Trouwens onze herrezen held Ali heeft er net tegen Cercle weer 2goaltjes gemaakt ! Allez Standard !!
Nog veel verzamelplezier echt leuke modellen dat je hebt !
Groetjes , Autofreakie !!
autofreakie schreef: Zo moet het , eindelijk iemand met verstand van voetbal op en naast het veld. Ja ik ben 14 dus een abonement is voor mij nog te hoog gegrepen , af en toe een matchke gaan bekijken is wel al weggelegd voor mij! Trouwens onze herrezen held Ali heeft er net tegen Cercle weer 2goaltjes gemaakt ! Allez Standard !!
Nog veel verzamelplezier echt leuke modellen dat je hebt !
Groetjes , Autofreakie !!
héla het gaat hier over wagens hé niet over voetbal ik ben trouwens al 47 jaar anderlecht supporter de enige echte club in belgie
117ayrton schreef:[..]
héla het gaat hier over wagens hé niet over voetbal ik ben trouwens al 47 jaar anderlecht supporter de enige echte club in belgie