Cedrick's 1/43 collectie (30/03 Uitbreiding verzamelthema..)
Besteld:
1/43 Minichamps Audi A8 2005 zwart
1/43 Minichamps Mercedes CLS zwart
1/43 Minichamps BMW 7 wit 'Flavours of Asia'
Fotootjes zodra ze er zijn
Ben ook aan een website over mijn collectie aan het werken, alleen de startpagina is al in orde, maar hier alvast het voorsmaakje:
C Modelcars
1/43 Minichamps Audi A8 2005 zwart
1/43 Minichamps Mercedes CLS zwart
1/43 Minichamps BMW 7 wit 'Flavours of Asia'
Fotootjes zodra ze er zijn
Ben ook aan een website over mijn collectie aan het werken, alleen de startpagina is al in orde, maar hier alvast het voorsmaakje:
C Modelcars
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Je site ziet er netjes uit, maar waarom doe je zo denigrerend over je verzameling
Je mag best trots zijn op je modellen, je neemt tenslotte de moeite er een site van te maken.
Helaas lopen alle links naar andere pagina's nog dood ....
Het is niet het van het, maar ik probeer er het beste van te maken.
Je mag best trots zijn op je modellen, je neemt tenslotte de moeite er een site van te maken.

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

model1op43 schreef:Je site ziet er netjes uit, maar waarom doe je zo denigrerend over je verzamelingHet is niet het van het, maar ik probeer er het beste van te maken.
't ging over de site

En jah, aan de andere pagina's word er gewerkt

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Heb eens een vraagje, ik ben van plan een miniatuur startgrid te maken, met een pit en een pitstraat enz... Nu is mijn vraag, en dan meerbepaald aan de mensen hier aanwezig die ook zoiets hebben gemaakt. Welke materialen enz hebben jullie gebruikt? Ook tips zijn altijd welkom
Ik maak er nog geen topic over bij ombouwprojecten, omdat ik lang nog niet aan de bouw bezig ben.
In de pitstraat zou er dan een aparte strook zijn waar safetycar / brandweer / ambulance / staan
Cedrick

Ik maak er nog geen topic over bij ombouwprojecten, omdat ik lang nog niet aan de bouw bezig ben.
In de pitstraat zou er dan een aparte strook zijn waar safetycar / brandweer / ambulance / staan
Cedrick