Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In dit forum gaan alle spotlight topics.
Heb je een model, type, serie of wat dan ook en vind dat je die extra aandacht verdiend open dan hier een topic.
Voorlopig vertegenwoordigen een "straat" 550 & 575 mijn Collectie.
Binnenkort Komt er een zwarte "kale" 575 GTC de Collectie versterken...
Ferrari 575 Maranello (VFC)
Ferrari 575 GTC
Een 550 Barchetta ontbreekt ook niet....
Nee, dat zijn juist hele moderne velgen. Maar niet de mooiste. Ik heb nog wel een donor Buragootje staan om mooiere vijfspaaks velgen en onder te zetten
jonnoT schreef:Nee, dat zijn juist hele moderne velgen. Maar niet de mooiste.
Weet je dit zeker? Want volgens mij zijn dit juist de oude wielen...de Street Fire collectie bijvoorbeeld heeft nog 5-spaak velgen, en ik heb hier ook nog een Ferrari staan, ook 1:43 Bburago, met 3 spaaksvelgen. Nu weet ik dat er ongeveer vanaf de Street Fire collectie er geen Ferrari's meer door Bburago mochten gemaakt worden...dus, zijn dit wel moderne velgen?
Weet je dit zeker? Want volgens mij zijn dit juist de oude wielen...de Street Fire collectie bijvoorbeeld heeft nog 5-spaak velgen, en ik heb hier ook nog een Ferrari staan, ook 1:43 Bburago, met 3 spaaksvelgen. Nu weet ik dat er ongeveer vanaf de Street Fire collectie er geen Ferrari's meer door Bburago mochten gemaakt worden...dus, zijn dit wel moderne velgen?
De velgen die onder jou 288 GTO zitten zijn hele oude Burago velgen. Deze driespaaks kom ik ook op Ford Focus, BMW M3 GT en andere moderne modellen tegen, maar niet op een oude Ford Sierra of BMW 535 of zo.
De velgen die onder jou 288 GTO zitten zijn hele oude Burago velgen. Deze driespaaks kom ik ook op Ford Focus, BMW M3 GT en andere moderne modellen tegen, maar niet op een oude Ford Sierra of BMW 535 of zo.
Die 288 GTO was niet van mij, maar van Lester. Maar ik heb wel een Testarossa, met deze velgen. Zal het toch zo zijn dat Bburago toch met 2 verschillende velgen werkt?
Die 288 GTO was niet van mij, maar van Lester. Maar ik heb wel een Testarossa, met deze velgen. Zal het toch zo zijn dat Bburago toch met 2 verschillende velgen werkt?
Burago heeft meerdere soorten velgen. Onder mijn Ferrari F50 Barchetta (open versie) zitten mooie chrome velgen en onder de Ferari F50 Berlinetta (hardtop) mooie Ferrari-like 5-spaaks velgen.
Deze week in de spotlight vanuit mijn Vivado Ferrari Collection:
De Ferrari 250 GT SWB Berlinetta 1960.
De"Short wheel Base" uitvoering van de Ferrari 250 GT. Een echte Gran Tourismo. Ermee rijden naar het circuit om daar te racen en te winnen en er vervolgens weer mee naar huis rijden. Schijnt meer racer te zijn dan de legendarische 250 GTO. Tegenwoordig wordt met dit model nog volop geraced op evenementen wereldwijd.
Dit is mijn SWB van Bang. Toch 1 van mijn favoriete merken. Ik plaats hem deze week in de Spotlights.....