Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
die F40LM is knap zeker als je hem naast mijn oude Tonka versie ziet staan maar vindt de 575 JMB versie die ik heb nog iets knapper, spijtig dat ze zo duur zijn anders had ik ze allemaal gekocht want eens je deze in je collectie hebt wil je echt geen hotwheels meer, spijtig dat deze niet van kyosho kwaliteit zijn dan was het financieel nog haalbaar
Toegevoegd na 5 minuten:
deze zou ik ook nog graag aan mijn collectie willen toevoegen ma ga er toch nog eventjes mee wachten want anders wordt het een zware maand
Die zijn inderdaad super, maar denk dat jij een van de weinige, zo niet de enige forummer bent die de astronomische bedragen die MG ervoor vraagt eraan wil uitgeven. Maar mijn zegen heb je!
hanzjepanzje schreef:Kijk uit naar de Enzo Testcar!!! Wie heeft die gemaakt, welke schaal en hoeveel moetie kosten?
Bestaat op 1/18, origineel model van Mattel en omgebouwd door MDS, er 175€ voor betaald (1,5 jaar geleden) Of ze nog gemaakt worden weet ik niet, kijk eens op Ebay.