Of moet ik het bij Minichamps houden ?
Ik wil nl. deze Tyrell Ford 025 met "X-wings" kopen.

Use Google and ye shall findJolly Club schreef:Nee nee, géén van deze Transits heeft ooit geraced !
Zowel de 3 Supervans als de 3 World Rally Transits werden door Ford voor promotionele activiteiten gebouwd. Ze stonden op diverse autoshows en werden tijdens race-evenementen voor demonstraties gebruikt.
Denk ook niet dat er raceklasses te vinden zijn waaraan bestelwagens zonder problemen met de regelementen deel zouden kunnen nemen.
Heb ooit bewegende beelden gezien van de World Rally Transit op een gravel-baantje, dat zag er trouwens best serieus heftig uit
Haha, maar een vraagje; waarom koop je nog MC modellen dan? En als er meer Spark dan MC Porsche's verkocht gaan worden gooit Dhr. Lang gewoon weer de prijzen van de Sparks omhoog hoorPORSCHE schreef:Krankzinnige Kat ik wordt er niet goed van
![]()
Gelukkig brengt Minichamps deze modellen ooit eens uit en heb ik ruim de tijd om te sparenMaar ik weet niet of ik dan nog Minichamps blijf kopen want met die Spark-kwaliteitsmodellen lijken de modelletjes van Mr Lang eerder brol !