Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb vandaag een evo van autoart in een Initial D look proberen te meken, en ik vind dat het aardig gelukt is met de gouden wielen en de zwarte motorkap en kofferbak. Vroeger gebruikten ze nog geen carbon.
Leuk idee, ik heb zelf ook nog een EVO staan waar ik eigenlijk bizar weinig mee doe.
Moet zeggen dat je de onderdelen netjes geverft hebt!
Ik heb ook laatst de Initial D film gezien op MTV Asian Screen en vond er niet zo veel aan, maarja.
Ik heb zondag op assen tijdens het japanse auto festival een leuk 1/24 modelletje van hotworks gekocht, deze komt met wat extra accesoires.
Nadat ik de evo had gedaan, dacht ik dat zoiets ook wel leuk zou staan bij mijn Autoart honda type-r. Ik heb de motorkap zwart gemaakt en een paar jada toys velgen met remschijven eronder gemaakt.