Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Guy, ik moet eerlijk bekennen dat ik ook getwijfeld heb om deze matt black beauty aan te schaffen. Want dit vind ik toch wel errug gaaf om te zien! En wat een details Echt GMP waardig
Dank voor de reply's Weer een tijd geleden dat ik hier nog iets gepost heb, is al van 2008 geleden
Vooruit de eerste update voor mij in 2009
De Ford Mustang SVO (Special Vehicles Operations) 1986 op 1:18 van Welly. Deze was nog een laatbloeier-Stang van de oliecrisis in de USA waarbij Ford USA voor deze keer de inspiratie bij Ford Europe ging zoeken.
Men monteerde een 2.3L viercilinder met Turbocharger (zuiniger dan de V8 5.0l Blocks) en qua looks ging men even een kijkje nemen bij de Ford Sierra XR4i met dubbele spoiler.
By the way .... heren van AutoArt ......die Ford Sierra XR4i mag ook nog eens het levenslicht zien op 1:18 (de mal van de Cosworth hebben jullie al)
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Hele Mooie Welly Guy! En natuurlijk weer zo'n leuk stukje geschiedenis erbij Zo zie je toch maar weer dat we al eerder met zo'n crisis te maken hebben gehad