Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jolly Club

Re: GioGio: Alfa Romeo 155 V6 TI DTM

Bericht door Jolly Club »

Brimbrammer schreef:Zoals ik al eerder zei kwam ik er na een inventarisatie achter dat ik nog twee Alfa,s moest plaatsen, bij deze dus.
Je moet natuurlijk niks, maar zie liever deze legendarische kant en klare scheurijzers voorbij komen dan dat ik nog stief twee jaar moet wachten tot die Aston eindelijk af is! :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Johan
Schaal: 1:43

Re: GioGio: 2x Alfa Romeo 155 V6 TI DTM 26-5-2013

Bericht door Johan »

rsh_scuderia schreef:
Die onderplaat is trouwens wel briljant gedaan. Even voor een paar euri's een stuk hout bij de Praxis kopen, 007-badge er op plakken en op de post doen. :D
Was het maar hout............. :x
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
supercoolboy
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door supercoolboy »

:drool: :drool: :drool: :drool: donders mooie 155ers
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Jawadde, hij zal hier eens eventjes een update plaatsen zeg :drool: Wat zijn dit weer 2 ongelooflijk brute racemonsters :worshippy:
HPI heeft er inderdaad 2 prachtige modellen van gemaakt. Zit enorm veel detail op.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Johan

Bericht door Johan »

Na twee jaar van medische onderzoeken heb ik afgelopen week helaas het slechte nieuws moeten ontvangen dat ik de ziekte M.E heb.
Dit zal uiteraard gevolgen gaan krijgen voor het verzamelen van de modelwagens en het is eveneens de vraag of ik ook verder kan gaan met het DB5 project van James Bond.
De komende maand (hoop ik) zal ik hier meer duidelijk in gaan krijgen dus het kan nog alle kanten op op financieel gebied en de mogelijkheden.
Stoppen met deze hobby is uiteraard niet nodig en heb zelfs nog wat modellen staan die ik hier nog moet plaatsen. Verders hebben we inmiddels al een fraaie verzameling en daar geniet ik iedere dag weer van.

Als tip kan ik wel zeggen: stel het genieten van dingen niet uit tot morgen omdat het niet zeker is of het morgen nog kan.
Iets wat iedereen wel weet maar het soms wel goed is om hier weer aan te denken.

Gelukkig vind ik in het verzamelen m,n rust en dat geef ik niet op, we hebben immers al zoveel op moeten geven door deze vage ziekte........ :!:
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
peugeot-gek

Re: GioGio: verzamelen en ziekte

Bericht door peugeot-gek »

Veel sterkte in deze moeilijke tijd,en mag het verzamelen de kracht geven om door te gaan en toch van je leven te genieten ondanks deze ziekte.

Greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Ai toch, ik heb hier de laatste maanden op het forum al wel wat slecht nieuws gelezen bij verschillende mensen.
Hopelijk kan men het ooit genezen of misschien hebben ze al iets als remedie?
Het is inderdaad waar wat je zegt dat een mens in de mate van het mogelijke nu moet genieten.
Ik wens je heel veel sterkte toe en hopelijk zien we je nog op het forum want anders zal ik je updates wel missen!!!
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
MBnicky

Bericht door MBnicky »

Heel veel sterkte met het overwinnen van de ziekte!
Hoop nog veel post van je te zien!

Nogmaals sterkte!
Heel mijn Mercedes verzameling staat op Pagina 1

http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=20947

Te Koop!!! Mercedes en Porsche modellen 1:18
WORDT VERWACHT: Mercedes GT AMG 1:18 limited 1/100 en 1/500 - - mercedes dirty Hero modellen !!
Johan

Bericht door Johan »

Dank voor de reacties.

De ziekte is niet te behandelen omdat ze niet weten hoe het begint en waardoor het veroorzaakt word. Ook de medische wereld zelf is het niet met elkaar eens over de mogelijke theorieën hierover.
Uiteraard blijf ik gewoon op het forum en ook de updates zullen nog wel komen hetzij in mindere maten, ik kan nog wel ff vooruit daar ik er nog een stuk of 8 moet plaatsen hier op het forum.
Kortom, kwa forum activiteit zal er niet veel veranderen verders. :)
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Vervelend om te horen, veel sterkte :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

In mijn vriendenkring heb ik meegemaakt wat de ziekte kan doen.
Geniet van het moment, dat is wel helder.
Geniet ook van de modellen, zeker met jouw prachtige verzameling :thump_up:
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Sterkte jongen, lijkt me niet makkelijk na 2 jaar van onderzoeken dit nieuws te krijgen.
Gelukkig zie je het zelf allemaal erg positief in, das toch wel een vereiste om de ziekte niet de overhand te laten krijgen. :thump_up:
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
bobbob

Bericht door bobbob »

Heel veel sterkte!
TestaRossa
Contacteer:

Bericht door TestaRossa »

Wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte voor jou en je gezin in deze moeilijke periode. Stay strong.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Plaats reactie