Da's ook de reden waarom de auto van mijn vader bij de buren staat.. zij zet die van haar altijd op de plaats van mijn vader als die weg is

laat ik die nu ook hebben liggenRicardo schreef:Nu alleen nog even een paar leuke velgjes onder de Clio
Ja, mijn vader hecht niet al teveel waarde aan zijn auto (helaas) en dat van Bas lijkt me ook, jaKyoshofan schreef:Xenixie is een beetje jaloers zo te horen![]()
Leuk wagenpark Nils, alleen vind ik die Omega een beetje `vies`![]()
Dat heeft denk ik niet veel zin meer, aangezien de Clio binnen twee of drie jaar plaats maakt voor een Volvo V40Ricardo schreef:Nu alleen nog even een paar leuke velgjes onder de Clio
Als je nog eens een C2 met airco tegen komt, laat het dan ff weten als je wilt.caprigek schreef:laat ik die nu ook hebben liggenRicardo schreef:Nu alleen nog even een paar leuke velgjes onder de Clio![]()
![]()
![]()
![]()
maar das niet moeilijk he met eigen sloperij
groet michel
Autofan schreef:Als je nog eens een C2 met airco tegen komt, laat het dan ff weten als je wilt.Das het enige dat hij eigenlijk nog mist.
Had ik dat geweten Michel, de Clio van mijn meissie is 4 weken geleden total loss geraakt in een ongeluk, vandaar de cougar (zie enkele posts terug)caprigek schreef:Autofan schreef:Als je nog eens een C2 met airco tegen komt, laat het dan ff weten als je wilt.Das het enige dat hij eigenlijk nog mist.
sorrry wij doen in principe alleen
ford opel volkswagen en alles wat duits is
heb toevallig 2 cliootjes staan omdat mijn meissie er een heeft
en ik onderdelen op voorraad wil hebben
maar liever geen franse hokken aangezien dat niet mijn intresse heeft
groet michel
nee helaas nietLexusfreak schreef:Toevallig nog een carisma staan?