Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
-
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Nee,...ben ik niet zo bang voor. Normaal gesproken staan ze wat meer in de "schaduw". Alleen voor de foto's heb ik er wat meer licht op gezet en de gordijnen helemaal open.St. Paul schreef:Mooi Matt, maar ben je niet bang voor lichtschade? Zeker omdat jij best nog wat extra teer spul hebt staan. Komt best wel veel licht op en ook buitenlicht. Al is dat toevallig mss alleen voor deze foto's.
Maar zo schijnt er ook speciale UV-bestendige folie te bestaan die je op de ruiten kunt aanbrengen. Alleen weet ik bij GOD niet waar die verkrijgbaar is.
Dus als iemand een adresje heeft.........
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- Powersprint
- Schaal: 1:18
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Geweldig gezicht die kasten vol DD's.
Complimenten Matt

Complimenten Matt

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Donkervoort
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Hoi Matt,
Dat staat (hangt) erg mooi. Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe dat er in het echt uit ziet. En dan nog 2 er bij! wauw.
Heb je met de verlichting zo ook genoeg licht onderin de kast?
Ik kom het graag eens bekijken.
Ik denk dat Ikea tegenwoordig zo goed draait vanwege de verkoop van deze kasten aan modelverzamelaars! Ze zijn er ook zo mooi geschikt voor.
Kan je bij Ikea die extra glasplaatjes en ophangdopjes bestellen of kan je die gewoon ophalen?
-Gerben-
Dat staat (hangt) erg mooi. Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe dat er in het echt uit ziet. En dan nog 2 er bij! wauw.
Heb je met de verlichting zo ook genoeg licht onderin de kast?
Ik kom het graag eens bekijken.
Ik denk dat Ikea tegenwoordig zo goed draait vanwege de verkoop van deze kasten aan modelverzamelaars! Ze zijn er ook zo mooi geschikt voor.
Kan je bij Ikea die extra glasplaatjes en ophangdopjes bestellen of kan je die gewoon ophalen?
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Op deze manier heb ik onderin i.d.d. genoeg verlichting in de kast. Ook dat de modellen vanaf de voorkant verlicht wordt heeft toch z'n voordelen.Gerben Olsder schreef:Heb je met de verlichting zo ook genoeg licht onderin de kast?
-Gerben-
Na aankoop van de kasten bij Ikea in Eindhoven ben ik anderhalf uur van het kastje naar de muur gestuurd met als eindconclusie van de medewerkers dat het onmogelijk is dat medeverzamelaars van DIT forum hun glasplaatsjes bij een Ikea los hebben bijbesteld. (jaja,...iedereen op dit forum zuigt dit volgens hun dus uit hun duim

Ik ben daarna maar naar een lokale glasboer in Weert gegaan die mij dezelfde glasplaatjes kon leveren voor 2,85 euro per stuk. Ze zin dan wel maar aan één kant geslepen (de voorkant) en dat is voor mij ook voldoende. Ikea kan wat mij betreft dus de pot op met hun extra glasplaatjes.

p.s.
@Gerben & Dieuwke,..jullie weten waar we wonen.

Carpe Diem
Matt Modelautos schreef:[..]
Na aankoop van de kasten bij Ikea in Eindhoven ben ik anderhalf uur van het kastje naar de muur gestuurd met als eindconclusie van de medewerkers dat het onmogelijk is dat medeverzamelaars van DIT forum hun glasplaatsjes bij een Ikea los hebben bijbesteld. (jaja,...iedereen op dit forum zuigt dit volgens hun dus uit hun duim)
Hey Matt,
Je moet er wel naar toe voor die plankdragertjes. Glasplaatjes zijn via iedere glas/verf winkel wel te krijgen.
Gr,
Joost

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Ik ben ook zelf in de winkel zelf geweest voor die glasplaatjes.
Van de kastenafdeling werd ik naar de klantenservice gestuurd,...vandaar uit naar de badkamerafdeling (plaatjes waren hetzelfde als die in de badkamerkastjes,...niet dus). Toen werd ik toch weer doorverwezen naar de kastenafdeling die mij vervolgens weer naar de klantenservice stuurden. Naar lang zoeken in de PC door een huppeltrutje kwam de eindconclusie dat het niet kon wat ik vertelde. Namelijk dat vele medeverzamelaars bij andere filialen wel aan hun glasplaatjes worden geholpen. Frustratie alom dus.
Ik weet zeker dat ze ook bij Ikea verkrijgbaar zijn, maar aangezien het schijnbaar niet standaard is raken sommige medewerkers nogal in de war.
Van de kastenafdeling werd ik naar de klantenservice gestuurd,...vandaar uit naar de badkamerafdeling (plaatjes waren hetzelfde als die in de badkamerkastjes,...niet dus). Toen werd ik toch weer doorverwezen naar de kastenafdeling die mij vervolgens weer naar de klantenservice stuurden. Naar lang zoeken in de PC door een huppeltrutje kwam de eindconclusie dat het niet kon wat ik vertelde. Namelijk dat vele medeverzamelaars bij andere filialen wel aan hun glasplaatjes worden geholpen. Frustratie alom dus.
Ik weet zeker dat ze ook bij Ikea verkrijgbaar zijn, maar aangezien het schijnbaar niet standaard is raken sommige medewerkers nogal in de war.

Carpe Diem