Ja daar ben ik het wel mee eens. Ik heb ook de Jaguar XK-R in het zwart en die heeft wel een licht (zandkleurig) interieur. Dat hadden ze bij deze Aston ook wel kunnen doen inderdaad. Het interieur heeft al niet hele bijzondere details bij dit model, dus dan moet je op de kleur carrosserie/interieur focussen denk ik.Ricardo schreef:De Aston is ook erg lekker, maar zoals ik eerder al in een topic vermeld heb, van mij had er een lichter interieur in gemogen
Jaap - P117. MP4-12C, Integra, 599 GTO, Veyron SS
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Jaap - P104. V8 Vantage & Zonda Cinque
Knappe Aston, ben benieuwd naar de Zonda...
het zou echt gaaf zijn als het met de Zonda zou lukken Jaap
MM heeft er inderdaad een zooitje van gemaakt

MM heeft er inderdaad een zooitje van gemaakt

- Mr. Dj M.
Mooie Aston, die inderdaad echt een licht interieur had moeten hebben.
De Pagani wordt vast mooi als je er eenmaal mee klaar bent. Is to de mooiste uitvoering en dit model is tenminste nog betaalbaar. Vind het jammer dat Aa deze niet heeft gemaakt, toch meer mijn ding dan de Zonda R.

De Pagani wordt vast mooi als je er eenmaal mee klaar bent. Is to de mooiste uitvoering en dit model is tenminste nog betaalbaar. Vind het jammer dat Aa deze niet heeft gemaakt, toch meer mijn ding dan de Zonda R.
Mooie modellen. Ben benieuwd naar het resultaat.
424 auto's 1:18 + 7 motor's 1:18, 8 Peter Bilt's + 6 Trailers 1:24 en 6 Ferrari's 1:43
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jaap
- Contacteer:

Bestelde spullen zijn binnen. Dus nu kan ik aan de gang met de Pagani, daarvoor zijn de carbon folie vellen.
De 8 velgen zijn voor 2 projecten voor een vriend. En de chrome velgen zijn voor m'n Dodge Charger die staat te verpieteren in de schuur, deze wil ik de Fast Five Charger van maken, probleem is alleen dat de originele motor er niet meer in zit. Maar ook daar heb ik wel een ideetje voor.
De stoelen en brandblussers zijn niet persé voor een bepaald project besteld, deze kan ik gewoon ooit gaan gebruiken.
- Jaap
- Contacteer:
Uit Houten mee genomen:
20 februari 2012
Lamborghini Murciélago LP670-SV
Norev

De allerlaatste Murciélago wilde ik ook in model hebben. Ik had de keuze uit de AutoArt of de Norev, en heb de laatste gekocht. Simpelweg omdat de prijs lager is dan de AutoArt. Maar voor het geld waarvoor ik deze gekocht heb is het een heel mooi model!
Er zijn wel wat minpuntjes, zoals dat de kofferruimte niet te openen is. Zelf heb ik hier niet zo'n moeite mee.
Wat ik wel jammer vind is dat de luchthappers achter de zijruit wel open te klappen zijn, maar dit niet soepel gaat.
Bij de Norev Lamborghini Murciélago LP640 heb ik hetzelfde probleem. Als ik de motorkap open, willen bij beide modellen de luchthappers wel goed omhoog.
Verder vind ik het een leuk model van Norev; een goed alternatief voor als je het geld niet voor een AutoArt LP670-SV over hebt.

20 februari 2012
Lamborghini Murciélago LP670-SV
Norev

De allerlaatste Murciélago wilde ik ook in model hebben. Ik had de keuze uit de AutoArt of de Norev, en heb de laatste gekocht. Simpelweg omdat de prijs lager is dan de AutoArt. Maar voor het geld waarvoor ik deze gekocht heb is het een heel mooi model!
Er zijn wel wat minpuntjes, zoals dat de kofferruimte niet te openen is. Zelf heb ik hier niet zo'n moeite mee.
Wat ik wel jammer vind is dat de luchthappers achter de zijruit wel open te klappen zijn, maar dit niet soepel gaat.
Bij de Norev Lamborghini Murciélago LP640 heb ik hetzelfde probleem. Als ik de motorkap open, willen bij beide modellen de luchthappers wel goed omhoog.
Verder vind ik het een leuk model van Norev; een goed alternatief voor als je het geld niet voor een AutoArt LP670-SV over hebt.

Laatst gewijzigd door Jaap op di 24 apr 2012 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Jaap - P105. bye bye Murcie
Mooie Murcie Jaap
Zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.
Groet,
Paul

Zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.
Groet,
Paul
Mooi model en ziet er goed uit hoor.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Al met al toch een lekker model om te zien. Het interieur is inderdaad niet het mooiste van dit model, echter het motorgedeelte wel 

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Ik zie nauwelijks verschillen met de AutoArt, en dat is toch opmerkelijk voor een model die nog niet eens de helft kost
Norev heeft eindelijk eens een keer de juiste rijhoogte te pakken. Het enige waar ze nog zouden kunnen verbeteren zijn de banden. Die hebben een beetje een rare wang
Maar al met al, mooie aanwinst

Norev heeft eindelijk eens een keer de juiste rijhoogte te pakken. Het enige waar ze nog zouden kunnen verbeteren zijn de banden. Die hebben een beetje een rare wang

Maar al met al, mooie aanwinst

Prachtig model, ziet er netjes uit!