Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Prachtige aanwinsten ! Vooral de Groep-B wagens zijn knap. Wat een monsters dat dat waren zeg , in zon wagens een goed 500pk steken. Ils sont fou , ont dit en Francais. Echt hele mooie bakken , van de Audi heb ik zelf een DVD. Op die DVD stonden hun mooiste en grootste successen in de Groep-B met , o.a. met die vrouwelijk coureur (Was het niet Moutton ?? ) en ook met Ljönqvist eh. Gefliciteerd met een update die ik zeker en vast kan waarderen !
Groetjes , Autofreakie !
Die Fulvia vind ik prachtig !
'k Was ook zeer onder de indruk van het prototype dat Lancia enkele jaren geleden toonde op de grotere autosalons. Schitterende lijnen.
Tsja, en wat gezegd van die Integrale en die Quattro. Sublieme wagens, n'est-ce pas?
Ik ben aan het twijfelen om er één aan te schaffen. Het ontbreken van een mooie garage houdt me tegen. Maar ze zijn zóóó gaaf, geil, heerlijk, strak, mooi, ruig, bruut............
Het was een beetje rustig geworden met MM modellen, maar vandaag weer een up-date daarvan.
Alfa Romeo 8C 2300 Spider Zagato nr 98 (1/43 model by Brumm)
In 1933 wist de legendarische Tazio Nuvolari voor de tweede keer de Mille Milgia in dat jaar te winnen. Alfa's deed het sowieso goed in de Mille Miglia's van de jaren dertig. Het merk wist op 1931 na alle races te winnen