De verzameling van coolpappa04 update 10/01

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
coolpappa04
Schaal: 1:18

Re: De verzameling van coolpappa04 1:18 scuderia

Bericht door coolpappa04 »

MartyMB schreef:Mooie nieuwe aanwinst.
Maar is dit model echt moeilijk te vinden?
Dacht dat die nog flink te krijgen zijn.
Of heb jij een speciaal model, zo ja wat is er dan speciaal aan.
De prijs die HW er voor vraagt? :(

Die 1:64 ziet er ook knap uit.
hey marty,degene die je nog wel vind is ofwel de blauwe versie,of de super elite maar 180 euro vind ik wel iets te veel van het goede ook al is de afwerking subliem :worshippy: ik heb de mijne laten over komen uit spanje via e...ay :mrgreen: voor een redelijke prijs er zijn 2 versie's van de gewone elite en de 60 jaar ferrari versie met een iets andere kleur ,als je hem nog vind moet je toch wel 70 a 80 eur rekenen hoor :shock:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Heerlijk model om te zien en ik vind de afwerking toch bijzonder fraai :worshippy:
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Erg strakke Ferrari gescoord :thump_up: :thump_up: Echt een hele mooie kleur rood, en die achterkant vind ik echt dik :dance:
Afbeelding
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Prachtig deze Scuderia. Ik heb 'm zelf ook in deze kleur en deze is ook op mijn site te bewonderen. De Scuderia in deze kleur is inderdaad zeldzaam aan het worden. :worshippy:
coolpappa04

Re: De verzameling van coolpappa04 meetingupdate

gisteren was het weer super gezellig op de forummeeting bij toms,letterlijk ogen kom je te kort 'en zeker geld :mrgreen: maar ik had op voorhand al in mijn hoofd wat ik wou nl een nissan gtr 35,MAAAR de vraag was van welke fabrikant(autoart of kyosho) ,en in welke kleur(wit,zilver of zwart) :doh: :doh: moeilijk hoor zene
beide merken hebben hun voordelen maar uiteindelijk door op mijn gevoel af te gaan(en met de persoonlijke meningen van enkele forumleden)is het de kyosho geworden ,het is weer een pareltje hoor(ja patrick dit had je niet verwacht hé van mij :mrgreen: )oordeel zelf maar wat jullie er van vinden op de foto's maar eerst wil ik victor van harte bedanken voor de geschenken dat hij bijhad voor mijn oudste zoon die er niet bij kon zijn wegens ziekte!eenmaal thuis voelde hij zich onmiddelijk al beter toen hij zag wat ik bij had ....
in 1/43 2 prachtige modellen van natuurlijk ferrari :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
Afbeelding
en als topper deze prachtige overal,het beertje was een geschenkje van tom :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
vic super bedankt maatje :worshippy: :worshippy: :worshippy:
terug naar de nissan,enjoy
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
samen met zijn voorganger van aa de gtr 34
:worshippy: :worshippy:
Afbeelding
Afbeelding
ook heb ik weer enkele juweeltjes gevonden in 1/64
een prachtige nissan gtr32 van tamiya :drool:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
een fxx van hw
Afbeelding
Afbeelding
mijn bijdrage voor het forum
Afbeelding
en een super mooie camaro van greenlight is 2 kleuren,de details zijn waanzinnig voor dit kleine model
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door coolpappa04 op zo 29 nov 2009 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Leuke aanwinsten, vooral de GTR is geweldig mooi. Wat een beest van een auto en een prachtig model. :dance:

Goed om te zien dat je zoon weer opknapt van een nieuw model :)
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Die Cosworth lijkt de minst gewilde MicroChamps. Ik heb er zelf 2 van. Ik vind het een leuk model en zowieso vind ik cosies leuk... Mooie aanwinsten!
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:angel: Dan weet je hoe je een griepje kunt voorkomen in de toekomst :mrgreen: De Nissan is erg gaaf om te zien inderdaad :drool:
michel26

Bericht door michel26 »

Gewldig die GT-R van kyosho :worshippy: :thump_up:

Andere updates mogen er ook zeker zijn :thump_up: :drool:
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Yeah Peter die GTR35 van Kyosho is toch wel de beste van de 2 (Kyo vs AA) , zeer mooie details (ook in de dorpel van de deursluiting zijn de logo's mooi ingewerkt zo te zien) :thump_up:
En de rest is natuurlijk ook zeer knap maar het pronkstuk is tosch wel de GTR :shock: :worshippy:
En nog eens bedankt voor de lift en de unieke mini-hotwheels Mustang :thump_up: .
Goed dat Yoshi zich weer beter voelt na de mooie cadeaux van onze Brugse vriend :thump_up:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
coolpappa04

Bondracer schreef:Yeah Peter die GTR35 van Kyosho is toch wel de beste van de 2 (Kyo vs AA) , zeer mooie details (ook in de dorpel van de deursluiting zijn de logo's mooi ingewerkt zo te zien) :thump_up:
En de rest is natuurlijk ook zeer knap maar het pronkstuk is tosch wel de GTR :shock: :worshippy:
En nog eens bedankt voor de lift en de unieke mini-hotwheels Mustang :thump_up: .
Goed dat Yoshi zich weer beter voelt na de mooie cadeaux van onze Brugse vriend :thump_up:
hey guyke graag gedaan hoor :thump_up: ja ik heb echt geen spijt van mijn keuze voor kyosho en ook niet van de kleur,deze is echt geweldig.... hoe meer ik er kijk zie,hoe mooier ik hem vind :drool: :drool:
Afbeelding
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Wat een dikke bak blijft het toch, die Skyline! Echt een super aanwinst :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

Heel mooie aanwinsten heb je erbij Coolpappa. De Nissan die je laat zijn ziet er inderdaad erg goed uit. Mooi in het zilver. De kleinere Camaro vind ik ook errrrg vet. Jammer voor je oudste dat ie er niet bij kon zijn maar heel leuk dat jij en Tom hem blij hebben kunnen maken met zijn mooie overal en die grappige beer + dikke Ferrari's natuurlijk. Tof om jullie, onze Zuiderburen even gezien te hebben. Tot een volgende keer. :)
coolpappa04

AutoWolf schreef:Heel mooie aanwinsten heb je erbij Coolpappa. De Nissan die je laat zijn ziet er inderdaad erg goed uit. Mooi in het zilver. De kleinere Camaro vind ik ook errrrg vet. Jammer voor je oudste dat ie er niet bij kon zijn maar heel leuk dat jij en Tom hem blij hebben kunnen maken met zijn mooie overal en die grappige beer + dikke Ferrari's natuurlijk. Tof om jullie, onze Zuiderburen even gezien te hebben. Tot een volgende keer. :)
en jij ook bedankt voor de mooie modellen waar je ons van hebt laten genieten,zeker die gmp's waren om te smullen :drool: :drool: :drool:
Afbeelding
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Erg leuke update, Coolpappa, vooral de dikke Nissan is een erg mooie aanwinst, maar die kleine Camaro is ook erg leuk :worshippy:

En leuke cadeaus voor je zoontje :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie