Collection - Voitures Miniatures.
Re: Collection - Chummydj.
Studebaker Commander - Dinky Toys 540 24 Y - Editions Atlas.

Zouden er van deze nieuwe serie ook nog Dinky's zijn die worden gebruikt waarvoor ze vroeger werden gemaakt: om mee te spelen?

Dat betwijfel ik !!
Maar vind het wel een mooie reeks...

Maar vind het wel een mooie reeks...

Hanomag SdKfz 251-1 - Legervoertuigen uit de Tweede Wereldoorlog.

Foute boel als je die tegenkwam in het echt.

Citroën 2cv6 Charleston - Norev 1/18.
Er zitten 2 dakjes bij,open en gesloten,mooi van Norev,de Minichamps is ook mooi,maar duurder,en met hoofdsteunen,en dat vind ik vreselijk voor een 2cv !!!!!

Er zitten 2 dakjes bij,open en gesloten,mooi van Norev,de Minichamps is ook mooi,maar duurder,en met hoofdsteunen,en dat vind ik vreselijk voor een 2cv !!!!!

Laatst gewijzigd door chummy dj op zo 25 jan 2015 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Deze Norev versie ziet er idd heel erg goed uit! Norev levert de laatste tijd prijs/kwaliteit sterke modellen af.
Ik ben eens in de Minichamps-cataloog gaan kijken na je opmerking over de hoofdsteunen en je hebt idd gelijk
dat het er niet zo goed uitziet met hoofdsteunen. Die horen eigenlijk gewoonweg niet thuis bij deze wagen.
Je hebt het juiste model gekozen. Mooie update
Ik ben eens in de Minichamps-cataloog gaan kijken na je opmerking over de hoofdsteunen en je hebt idd gelijk
dat het er niet zo goed uitziet met hoofdsteunen. Die horen eigenlijk gewoonweg niet thuis bij deze wagen.
Je hebt het juiste model gekozen. Mooie update

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Knappe Norev, wel jammer dat ze niet voor de gelimiteerde versie hebben gekozen...

Ziet er erg goed uit
Doet zijn bijnaam "Lelijke Eend" geen eer aan

Doet zijn bijnaam "Lelijke Eend" geen eer aan

Een mooie lelijke eend. Die zou ik ook wel in me collectie willen hebben.
424 auto's 1:18 + 7 motor's 1:18, 8 Peter Bilt's + 6 Trailers 1:24 en 6 Ferrari's 1:43
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
Alpine 108 Cabriolet - Otto Models 1063/1250.

Laatst gewijzigd door chummy dj op zo 04 mar 2012 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi aanwinst, DJ 

Mooie alpine en charleston !!!!!!!!
Een zeer geslaagd model van norev.
Een zeer geslaagd model van norev.
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Twee mooie aanwinsten weer. Ook fraai dat Otto bekleding op de bodem van de Alpine heeft gemaakt. 

- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer: