Einde Topic

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Faultier
Schaal: 1:18

Re: Ron's Circus (16-03) Spark W124 500 E, '89 - '95

Bericht door Faultier »

I´m a great Fan of the W 124, esp. the 500 E.
And you can clearly see that Spark messed it up completely :cry:

Hope we see one from AA one day :pray:
Bye
Faultier
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Bedankt voor jullie reacties :thump_up:

Ik lees dat jullie ook wel teleurgesteld zijn in het model van Spark.

@ Ricardo, Benzfreak, Wieldop en Silverarrow

wacht eens op mijn volgende Spark update: een MB W 202 C 43 AMG ,nog een keer zo'n prachtig kunstwerkje :sick: :sick: :sick:

@ wieldop, Minichamps had de eerste serie W124 500E, al in 1996 in het two-twone zwart-zilver en two tone licht antraziet-grijs gemaakt, best wel een flater van een model. In 2009 hebben ze met het bovenstaande model nog een keer geprobeert :?:

Ron :arrow:
MB 500 Sec Ronnie

Faultier schreef:Hope we see one from AA one day :pray:
Hello Faultier, thanks for your reply :thump_up:

Yeah, of course, the MB 500 E line, is a highly requested car model, from 1:1 and to any other scale.

I hope AA wil produce this model for the collectors in your 1/18 scale, I also allow them to make one in 1/43 scale :) :)

I am sure AA will do a better job with this modelcar, then those other two manufacturers. :idea: :idea:

Smokey

Bericht door Smokey »

volgens mij zijn de koplampwissertjes wel goed of niet :wink:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
MB 500 Sec Ronnie

Smokey schreef:volgens mij zijn de koplampwissertjes wel goed of niet :wink:

Greetz Richard

Yo Richard :thump_up:

die koplampwissers, spiegels, en antenne zijn echt uit de kunst.

Het zijn juist die details, die het doen he :D

Smokey

Bericht door Smokey »

helemaal top :P
ik hoop dat je volgende modellen je wel meer tevreden stellen. het zuigt ontzettend als modellen je dusdanig tegenvallen :x

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Faultier

Bericht door Faultier »

MB 500 Sec Ronnie schreef:
Faultier schreef:Hope we see one from AA one day :pray:
Hello Faultier, thanks for your reply :thump_up:

Yeah, of course, the MB 500 E line, is a highly requested car model, from 1:1 and to any other scale.

I hope AA wil produce this model for the collectors in your 1/18 scale, I also allow them to make one in 1/43 scale :) :)

I am sure AA will do a better job with this modelcar, then those other two manufacturers. :idea: :idea:

PMA messed the 500 E up as well ?? :shock:
Bye
Faultier
Bondracer

Bericht door Bondracer »

:o Vreemd dat spark hier zo de mist is ingegaan :x , dan is de PMA toch wel stukken beter :thump_up:
Was vroeger ook gefascineerd van deze snelle 500E (eigenlijk zowat de voorloper van de AMG-hype) :drool:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

De originele is een mooie auto, maar inderdaad Spark slaat wel een enorme flater met deze zeg :o :shock: :thump_down:
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

Hé Ron. Snap niet zo goed waar je je nou zo druk om maakt joh.. :mrgreen: Prachtig model van Cararama! :thump_up: Raar dat ze er Spark onder hebben gezet wel :think: Ding lijkt inderdaad wel een C klasse... :o :nee: De MC versie ziet er beter uit maar begrijp dat je er ook de Safari rally mee zou kunnen rijden zo hoog als hij staat op de pootjes. Beetje jammer dit :cry: :thump_down: Ben benieuwd weer Ron :) :thump_up:
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

Eén van mijn all-time favorite mercedessen, die 500 E.
Toch jammer dat ze d'er een C-tje van hebben willen maken :wink:

(Weet ge, die gasten hebben weet gekregen van die vergelijkingen tussen merken en modellen, en ze zullen gezegd hebben: laat ons eens iets geven waar veel over te vertellen valt :mrgreen: )
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
MB 500 Sec Ronnie

@ all, bedankt voor jullie objectieve meningen en ook Smokey

Ik had het plaatje van de 500 E, van het net afgevist, een jaar geleden ofzo, in de veronderstelling: die is een voorbode, die gaan dat model nog wel wat bijschaven, anders krijgen ze de 'begeerde Daimler-Benz licentie niet". Ook ging er van uit dat Spark, nog nooit een 'slecht' model heeft gemaakt, ik heb er bijna 60 stuks van staan, elk zijn plaatjes om te zien (zoals veel van ons weten over Spark modellen).

een tijdje later kwam ik dan het model tegen, in een internetwinkel, prijs stond me erg aan, dus kopen maar.
Eindelijk een model, van mijn droomauto (toendertijd).

Zoals gezegd, in 1997, kon ik een 500E (facelift) in het Antrazietgrijs kopen in 1:1, na wat wikken en wegen, en het belangrijkste: voertuigen check via een databank (negatief uitslag: diefstal en omgekat) heb ik besloten om die auto toch niet aan te schaffen.

Het was altijd een droom geweest voor mij om ooit zo'n super reis limo, met het karakter van een high preformance car te bezitten. Njet, nada, zilch, helaas pindakaas, enz.. Een week later was ik bij een Saab dealer en kocht toen een 900 turbo 16.
Oook een prima wagen natuurlijk. (ziet er uit als de auto van je huisarts, maar hiermee reed je, ' de straat stenen uit het wegdek' .

De Spark gekocht, en na een dag van wachten, was het model al in huis, mooi verpakt enz., enz.. Ik doe het doosje open van Spark, kijk, en krijg direct een slag in mijn gezicht, bij het zien van de voorkant en achterkant.

Mijn droomauto, was totaal niet wat ik had verwacht.

Tja, dit zal wel met meer verzamelaars oner ons overkomen, het ligt niet aan het Merk of type, maar aan de emotie om je droomauto in miniatuur te willen realiseren.

Ik sta op goede voet met PMA en Spark hoor, zojuist 2 Spark modellen besteld (uit china) en kijk al uit naar mijn nieuwste toevoeging voor een PMA model in de collectie.

Van de week probeer ik eens een update te plaatsen, iets met een busje, sinds december in bezit :doh: Ja, ik weet het, ik ben lekker bij.

model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Wat een domper, dat ben ik niet gewend van Spark ... :o

Dat er eens een spoilertje af ligt, of dat het hele model los is gekomen van de bodemplaat, oke dat komt vaker voor bij Sparky.
Maar dat ze gewoon een slecht model maken :evil:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
MB 500 Sec Ronnie

Re: Ron's Circus (23-03) Schuco L 408 D Rode Kruis ambluance

Al enige maanden in bezit, sinds december denk ik zo, nu pas ziet ik kans om hem te plaatsen.

Een Schuco L 408 D, Deutsches Rotes Kreuz Nürnberg, Ambulance wagen met verhoogd dak, super interieur en alle toeters en bellen die op dit model horen. Model is de 1e generatie van de "Dusseldorfer'' (duitse bijnaam van dit model) en is gebasserd op een kort chassis met de oude achterlichten.

Schuco kennende zal deze bus, in meerdere liveries gemaakt worden, met of zonder toeters en bellen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Al met al een prachtig model, met een perfecte afwerking (ook van binnen).

Laterrrr,
Bondracer

Re: Ron's Circus (23-03)Schuco L 408 D, Rode Kruis Ambulance

Bericht door Bondracer »

Prachtige ambuce-uitvoering van deze Benz-utility-vehicle , mooi met trede-plankjes en al , net echt Ron :thump_up: :worshippy:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Plaats reactie