I will look for new headlights,because this angrylookers are from the owner before.
@St.Paul

@Autofan
Yes its no good idea

Anderen posten de auto's van hun ouders toch ook? En tja, één autootje meer kan dan geen kwaad.Jolly Club schreef:Je weet dat ik niet de moeilijkste ben Kyoos, dus met jouw scooter (en die woeste foto's) heb ik helemaal niet zoveel moeite. Zolang er geen leeftijdslimiet op dit forum zit ben ik best bereid daarvoor een oogje dicht te knijpen.
Vind het echter wel redelijk onzinnig om naar het wagenpark, dan wel de inhoud van het fietsenschuurtje van de ganse familie van forumleden te gaan zitten koekeloeren. Ik bedoel: wat motten wij nou met een blotekontenclio met strepen die 1x in de 14 dagen bij Nils op de stoep staat ? Of de brommer van de tante van Kenny ?
NAICE!!!! Doe es zelfmaakvoto's voor de Golden Gate oid!rsh_scuderia schreef:Even een kort oepdate uit de USA of America.
Ik toer nu rond in een Dodge Challenger 3.5 High output 2010
http://www.automedia.com/New_Cars/Dodge ... _Front.jpg
http://image.musclemustangfastfords.com ... terior.jpg
Base Number of Cylinders: 6
Base Engine Type: V6
Max Horsepower: 250 @ 6400 RPM
Max Torque: 250 @ 3800 RPM
Drive Type: RWD
Klinkt best goed, zo een V6 met kick-down
Tussen de Toyota' s, Forden en Chevy pickups valt het allemaal wel weer mee.
Maar ik vermaak mij er wel mee.
Puntjes van kritiek;
-Het slot op de achterklep is wel erg slecht geplaatst
-De standaard radio is niet meer dan voldoende, mijn Grande Pfunto blaast deze toch wel weg
Maar voor de rest een prima huurwaggel
Dan heb je aankomende 4 weken flink wat te doen , dat wordt de handen uit de mouwen steken.volvofiel schreef:Gezien de dag dat ik dan eindelijk mijn Führerschein haal steeds dichtrbij komt, wordt het tijd dat het groene binnenvaartschip eens een grondige opknapbeurt krijgt![]()
Hij verdwijnt volgende week de schuur in en begin juli komt hij er hopelijk weer uit, maar dan in veel betere staat
Ik zal een foto plaatsen als 'ie klaar is...
Een Corsa 1.2 die je niet mag motortunen. Woon jij even in het juiste dorp.BlueCorsa schreef:dat mag niet geen andere motor en geen motortuning kl*teland is belgie ze
ma dan steken we da geld wel in de styling