Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Nelis update 27-3 Charger R/T 1971!
Weer dikke updates. Vooral de Cuda in die kleur 

Re: Nelis update 10-04 Purple Plymouth...!
Heren, bedankt weer voor alle reacties!
Nu tijd voor de volgende update:
Plymouth Cuda 1970 in paars met wit interieur. Oplage weet ik eigenlijk niet, maar je komt hem niet vaak tegen. Blijft een mooie Muscle Car!
De fabrikant is Highway 61...

Nu tijd voor de volgende update:
Plymouth Cuda 1970 in paars met wit interieur. Oplage weet ik eigenlijk niet, maar je komt hem niet vaak tegen. Blijft een mooie Muscle Car!
De fabrikant is Highway 61...

Laatst gewijzigd door Nelis op vr 11 apr 2014 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Highway61 maakt veel van die mooie Muscle cars! GMP trouwens ook. Mooie update!!! 

Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
- aficionado
Nog bedankt voor de reacties!
Nu is het toch wel tijd voor weer een update:
Dodge Challenger 340/6 T/A uit 1970. Het gaat om een speciale Grand Spualding Dodge uitvoering, ook wel Mr. Norm genoemd. Dit was in der tijd de grootste Dodge dealer.
Hij stond bekend om het leveren van performance modellen zoals de Dart GSS (met big block). Er zijn er 402 van gemaakt!

Dat was ie weer voor nu...
Nu is het toch wel tijd voor weer een update:
Dodge Challenger 340/6 T/A uit 1970. Het gaat om een speciale Grand Spualding Dodge uitvoering, ook wel Mr. Norm genoemd. Dit was in der tijd de grootste Dodge dealer.
Hij stond bekend om het leveren van performance modellen zoals de Dart GSS (met big block). Er zijn er 402 van gemaakt!

Dat was ie weer voor nu...

Re: Nelis update 7-05 Dodge Chalenger Mr. Norm's!
Heel gaaf die kleurencombinatie! Ziet er zeer goed uit!
Mooie aanwinst weer!

Mooie aanwinst weer!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's

Kleur past idd super bij de auto, al zou ik zelf een zwart dak mooier hebben gevonden. Maar dit is wel een mooi contrast nu. Dik model, de Cuda ook trouwens! 

Heerlijk dat jullie ze verzamelen! op die manier kan ik genieten van de plaatjes zonder dat ik me ook op deze soort modellen ga storten!
Gewoon super die Bakken!!!
Greetz Richard
Gewoon super die Bakken!!!
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Heerlijk model in een erg mooie kleur

Daar wil ik aan toevoegen dat het spoilertje ook heel fijn is.manowar schreef:Heerlijk model in een erg mooie kleur![]()
![]()

- aficionado
Jeetje wat een gaaf model zeg.. Die uitlaten aan de zijkant. Leuk verhaal er ook bij, wist ik (uiteraard
) niet..
Met stip in mijn Top 100 van jou collectie binnen gekomen
Met deze zou ik willen, dat we ze echt konden horen zoals ze klonken..
Jammer dat je de pinnetjes er niet uit wilde halen van de motorkap, om die dikke motor te zien ( hoeft niet hoor, want het is een PITA om ze er weer in te doen)

Met stip in mijn Top 100 van jou collectie binnen gekomen

Ik vind deze spoilers ook mooier dan die op de R/T modellen, dit is meer een lip dan een echte vleugel.v8-vette schreef:Daar wil ik aan toevoegen dat het spoilertje ook heel fijn is.manowar schreef:Heerlijk model in een erg mooie kleur![]()
![]()
Klopt, ben een beetje lui geweest...aficionado schreef:Jeetje wat een gaaf model zeg.. Die uitlaten aan de zijkant. Leuk verhaal er ook bij, wist ik (uiteraard) niet..
Met stip in mijn Top 100 van jou collectie binnen gekomen![]()
Jammer dat je de pinnetjes er niet uit wilde halen van de motorkap, om die dikke motor te zien ( hoeft niet hoor, want het is een PITA om ze er weer in te doen)

om aan te pielen tijdens de foto sessie...

- aficionado
Het is je vergeven hoor.. Ik weet wat een hustle die pinnetjes zijn
wel gaaf dat ze erop zitten, maar grrr.. Gelukkig sparen we 1 18.. Pff moet je voorstellen dat we nog kleinere pinnetjes zouden hebben.. Dan ga ik het motorblok nooit zien