Nu door naar de volgende!
Oldsmobile 4-4-2 uit 1972 van ACME Diecast (Exact Detail mal). Er zijn er 996 van gemaakt.

Een erg mooi model met een lekker kleurtje als je het mij vraagd.
Dat lijkt me ook, dat is sowieso het doel van schaalmodellen toch?Nelis schreef:Dat worden allemaal collectors items verwacht ik!
Thanks voor de info.. Hopelijk kan ik er aan eentje komen, alhoewel de AW Hurst edition ook hoog op mijn lijst staatNelis schreef:Dank heren!
Inderdaad een lekker kleurtje, zeker met het witte interieur wat er lekker bij afsteekt! Er verschijnen de komende tijd nog 4 - 6 Oldsmobile modellen uit de jaren '70, '71 en '72 van
ACME. Deze reeks gaat de Dr. Oldsmobile reeks heten. Het gaat om modellen die in de campagne gebruikt zijn toendertijd. De eerste is een goudbruine '70 met zwarte strepen.
Dat worden allemaal collectors items verwacht ik!
Ik heb contacten met een leverancier van ACME diecast in de States, leverd tegen scherpe prijzen en verzendkosten. Deze heeft oa mijn Tom's Garage Shelby '68 geleverd.aficionado schreef:Thanks voor de info.. Hopelijk kan ik er aan eentje komen, alhoewel de AW Hurst edition ook hoog op mijn lijst staat
Zo is het maar net!schuifelhoofd schreef:It's all about the chase!
Dat vraagt om pica'sNelis schreef: Heb nu ook weer een setje compleet van 3!