Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tuning_Flo schreef:I like your Subarus very much ! Especially the blue ones
I'm also waiting for the WRC 2006 Rally Monte Carlo Nightversie 1/18 AutoArt
Denk ook dat het een 22b verhaal gaat worden met de S204. De laaste Impreza sedan. Een afsluiting van een icoon in deze vorm. Hoop dat ze hem ook nog eens in het blauw maken. Deze is ook in het echt geleverd. Krijg hier ook de subs. Prachtig!
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Scapa888 schreef:Denk ook dat het een 22b verhaal gaat worden met de S204. De laaste Impreza sedan. Een afsluiting van een icoon in deze vorm. Hoop dat ze hem ook nog eens in het blauw maken. Deze is ook in het echt geleverd. Krijg hier ook de subs. Prachtig!
Háh mooi want ik heb de S204 2 keer besteld 1 voor de verzameling en 1 voor de verkoop
alleen de night is een raar verhaal want ik heb 20$ dollar te weinig aan verzendkosten gerekend (via ebay) en nu heb ik de verkoper 3 keer een mail gestuurd ze stuurden 3 keer terug met dezelfde link om een nieuwe email te openen