Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
DennieV schreef:Is idd echt leder interieur,van Autoart.
De kleur is zwart,en hij staat op een van de pagina's in m'n collectietopic hier.
Pracht van een ding
Edit; pagina even toegevoegd viewtopic.php?f=21&t=12942&st=0&sk=t&sd=a&start=75
Inderdaad een heel mooi ding! Kan je een foto van het interieur nemen alsjeblief?
Ben benieuwd naar de foto's.
Zal van het weekend eens proberen mooie interieurfoto's van de S63 AMG te maken (moet de doos even pakken en het model los schroeven,vandaar ik er gewoon even de tijd voor neem ) en dan post ik ze in m'n topic.
Ik stuur je wel een PB dan
Tom_Aston-Martin schreef:Prachtig!!
Vooral die F430 is super!!
Laatst stond de 612 sessanta van super elite voor 99 euries op modelissimo!!
Maar nu is ie helaas niet meer
Inderdaad..
Prijs is al terug naar 259 euro gegaan
Misschien een beetje een algemene vraag maar jij zal het wel weten daar je voor deze wagens kiest.... Zie je nu duidelijk verschil tussen de "gewone" Elite en super Elite? Ik heb een Elite en vind hem al aardig gedetaileerd en bijna AA niveau. Zitten deze super Elites op BBR / Exoto niveau?
Misschien een beetje een algemene vraag maar jij zal het wel weten daar je voor deze wagens kiest.... Zie je nu duidelijk verschil tussen de "gewone" Elite en super Elite? Ik heb een Elite en vind hem al aardig gedetaileerd en bijna AA niveau. Zitten deze super Elites op BBR / Exoto niveau?
Thanks
Mike
Mike,
De modellen zitten zeker niet op BBR/exoto niveau. Kwa details zou ik ze plaatsen net boven Kyosho modellen.
Zelf vind ik dat er wel een groot verschil zit tussen de normale elites & de super elites (zet hetzelfde model maar eens naast elkaar)