mercedes fan schreef:ik zal jullie even op de hoogte houden: ik ben bij bevro geweest hij zij tegen me: ik ken die beurs heb er zelf ook wel is gestaan maar ze verkopen daar modellen die niet helemaal 100 % zijn tenminste als ze goedkoop zijn hij gaf me dit voorbeeld:
als je ergens staat en tegenover je staat iemand die het zelfde modle als jou heefd bij hem kost ie 85 bij jou zelf 125 hij zegt geef de klant maar een schroevendraaier mee en vraag maar of je m even los mag schroefen kun je de klok erop gelijk zetten dat er wat mankaard aan de goedkopere.
nou dat klopt dus wan in de doos kun je echt niet zijn dat je wielen vast zitten. ik ga nog even contact opnemen met minichamps als zij er niks aan kunnen doen zit ik dr wel mooi mee,
heb me voorgenomen om vanaf nu meer bij bevro te gaan kopen als ik iets wil kopen ben ik verzekerd van een goede kwaliteit en heb ik nooit meer gezeur over kapotte autos want die neemt ie zo weer terug

Dit vind ik grote onzin wat je hier verteld, en dat je nu meer bij Bevro gaat kopen is juist wat hij hierme probeerd te bereiken
een andere verkoper de bekende "zwarte piet " toespelen om er zelf beter van te worden.
Maar is Bevro niet gewoon een groothandel waar je als particulier niet kunt kopen??
Ik heb mijn Bentley ook gekocht op de beurs bij de goedkoopste aanbieder "Modelissimo" en dat scheelde aanzienlijk
met een andere duitse aanbieder die er ook stond op nog geen 5 meter van waar ik de Bentley kocht.
Eeen model kan toch wel eens met een defect in de doos zitten, maarja je moet een model dan ook goed nakijken voordat je hem koopt.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .