[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mercedes fan

Re: NAMAC update : Bentley Blue Train Special Dealer 1/18

Bericht door mercedes fan »

Ricardo schreef::shock: Denk dat je nu wel erg aan het generaliseren bent. Heb genoeg modellen op de beurs gekocht en heb er nog nooit iets mee gehad :mrgreen:
nou kijk het zit zo je kunt niet voor een dubbeletje op de eerste rang zitten als je kwaliteit wilt kost dat wat en ja wat ik hier nu mee moet ik was heel blij toen ik m kocht maar heb er weinig lol meer aan nu :|
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

mercedes fan schreef:nou kijk het zit zo je kunt niet voor een dubbeletje op de eerste rang zitten als je kwaliteit wilt kost dat wat en ja wat ik hier nu mee moet ik was heel blij toen ik m kocht maar heb er weinig lol meer aan nu :|
Ik weet niet voor hoeveel je het model gekocht hebt, maar voor mij is het draaien van de wielen niet een van de grootste problemen. Bij mij staan de modellen toch in de kast :mrgreen:

Maar wat ik bedoelde te zeggen dat niet iedereen op de NAMAC Beurs modellen verkoopt die defect zijn :thump_up:
mercedes fan

Ricardo schreef:
mercedes fan schreef:nou kijk het zit zo je kunt niet voor een dubbeletje op de eerste rang zitten als je kwaliteit wilt kost dat wat en ja wat ik hier nu mee moet ik was heel blij toen ik m kocht maar heb er weinig lol meer aan nu :|
Ik weet niet voor hoeveel je het model gekocht hebt, maar voor mij is het draaien van de wielen niet een van de grootste problemen. Bij mij staan de modellen toch in de kast :mrgreen:

Maar wat ik bedoelde te zeggen dat niet iedereen op de NAMAC Beurs modellen verkoopt die defect zijn :thump_up:
dat geloof ik ook graag :thump_up:
maar je zult ook begrijpen dat er niet echt vrolijk van word en die wielen oke oke het is geen groot probleem maar je ergerd je er toch aan. :doh:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
mercedes fan

hier maar is even wat buitenfotos:

Afbeelding

niet meer in collectie

zo dat waren ze weer :thump_up:

vind ze zelf wel aardig geslaagd jullie? :dance:
carmodels

Re: Bentley Blue Train Buiten fotos !!!!

Bericht door carmodels »

zeker ,

vooral die 6e foto van je :D

ik kom binnenkort nog wel keer langs ;)

ik krijg binnekort misschien ook nog een mooi autootje
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

wat een beauty :drool: Mooie foto's van een prachtig model, hoewel het wel zonde en balen is, zal ik me niet zo'n zorgen maken over de niet draaiende wielen, als je het totaalplaatje ziet is ie toch super gaaf :worshippy: :wink: :thump_up:
Afbeelding
Kyoshofan
Schaal: 1:18

Bericht door Kyoshofan »

Tom_Aston-Martin schreef:wat een beauty :drool: Mooie foto's van een prachtig model, hoewel het wel zonde en balen is, zal ik me niet zo'n zorgen maken over de niet draaiende wielen, als je het totaalplaatje ziet is ie toch super gaaf :worshippy: :wink: :thump_up:
:worshippy: :thump_up:

:angel: Nu nog (goede) interieur foto's en van die koffer achter de auto. Voor de rest mooie foto's :dance:
:shock: En natuurlijk een mooie auto :drool:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:drool: Het blijft een prachtmachine :dance:
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Zelf ben ik zeer blij met mijn 1/43 kits, als ze niet kunnen rijden, rijden ze ook niet zo opeens de virtine uit :idea: Ze zijn maar net zo goedkoop / duur als je 1:18 Benlty, geeft mij inder geval minder zorgen met afstoffen. :)

Ron :thump_up:
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

mercedes fan schreef:ik zal jullie even op de hoogte houden: ik ben bij bevro geweest hij zij tegen me: ik ken die beurs heb er zelf ook wel is gestaan maar ze verkopen daar modellen die niet helemaal 100 % zijn tenminste als ze goedkoop zijn hij gaf me dit voorbeeld:

als je ergens staat en tegenover je staat iemand die het zelfde modle als jou heefd bij hem kost ie 85 bij jou zelf 125 hij zegt geef de klant maar een schroevendraaier mee en vraag maar of je m even los mag schroefen kun je de klok erop gelijk zetten dat er wat mankaard aan de goedkopere.

nou dat klopt dus wan in de doos kun je echt niet zijn dat je wielen vast zitten. ik ga nog even contact opnemen met minichamps als zij er niks aan kunnen doen zit ik dr wel mooi mee,

heb me voorgenomen om vanaf nu meer bij bevro te gaan kopen als ik iets wil kopen ben ik verzekerd van een goede kwaliteit en heb ik nooit meer gezeur over kapotte autos want die neemt ie zo weer terug :thump_up:

Dit vind ik grote onzin wat je hier verteld, en dat je nu meer bij Bevro gaat kopen is juist wat hij hierme probeerd te bereiken
een andere verkoper de bekende "zwarte piet " toespelen om er zelf beter van te worden.
Maar is Bevro niet gewoon een groothandel waar je als particulier niet kunt kopen??

Ik heb mijn Bentley ook gekocht op de beurs bij de goedkoopste aanbieder "Modelissimo" en dat scheelde aanzienlijk
met een andere duitse aanbieder die er ook stond op nog geen 5 meter van waar ik de Bentley kocht.

Eeen model kan toch wel eens met een defect in de doos zitten, maarja je moet een model dan ook goed nakijken voordat je hem koopt.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
mercedes fan

andre schreef:
mercedes fan schreef:ik zal jullie even op de hoogte houden: ik ben bij bevro geweest hij zij tegen me: ik ken die beurs heb er zelf ook wel is gestaan maar ze verkopen daar modellen die niet helemaal 100 % zijn tenminste als ze goedkoop zijn hij gaf me dit voorbeeld:

als je ergens staat en tegenover je staat iemand die het zelfde modle als jou heefd bij hem kost ie 85 bij jou zelf 125 hij zegt geef de klant maar een schroevendraaier mee en vraag maar of je m even los mag schroefen kun je de klok erop gelijk zetten dat er wat mankaard aan de goedkopere.

nou dat klopt dus wan in de doos kun je echt niet zijn dat je wielen vast zitten. ik ga nog even contact opnemen met minichamps als zij er niks aan kunnen doen zit ik dr wel mooi mee,

heb me voorgenomen om vanaf nu meer bij bevro te gaan kopen als ik iets wil kopen ben ik verzekerd van een goede kwaliteit en heb ik nooit meer gezeur over kapotte autos want die neemt ie zo weer terug :thump_up:

Dit vind ik grote onzin wat je hier verteld, en dat je nu meer bij Bevro gaat kopen is juist wat hij hierme probeerd te bereiken
een andere verkoper de bekende "zwarte piet " toespelen om er zelf beter van te worden.
Maar is Bevro niet gewoon een groothandel waar je als particulier niet kunt kopen??

Ik heb mijn Bentley ook gekocht op de beurs bij de goedkoopste aanbieder "Modelissimo" en dat scheelde aanzienlijk
met een andere duitse aanbieder die er ook stond op nog geen 5 meter van waar ik de Bentley kocht.

Eeen model kan toch wel eens met een defect in de doos zitten, maarja je moet een model dan ook goed nakijken voordat je hem koopt.
klopt kun je normaal gesproken niet kopen maar ik ken de man.
en kun jy dan in een doos zien dat wielen niet kunnen draaien? :P

zou ik knap vinden :D
andre

Bericht door andre »

Ik ben zo knap , om te vragen of de verkoper het even uit de verpakking wil halen,
doet hij dit niet of hij gaat moeilijk doen, dan gaat de koop gewoon niet door.

En bij sommige modellen kun je de wielen gewoon draaien als hij op
plateau staat vastgeschroefd.
Kyoshofan
Schaal: 1:18

Bericht door Kyoshofan »

Jha, ik denk dat Andre gelijk heeft. Als je nou direct had gevraagd of het model uit de doos mocht had je eventuele schade meteen gezien.
Dus ik denk dat dit je eigen fout is, je zult nou ook niet meer terug kunnen naar de verkoper voor eventuele garantie. :wink:

En als je zo'n "duur" model koopt is het toch verstandig dat je hem eerst even ziet?
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
mercedes fan

andre schreef:Ik ben zo knap , om te vragen of de verkoper het even uit de verpakking wil halen,
doet hij dit niet of hij gaat moeilijk doen, dan gaat de koop gewoon niet door.

En bij sommige modellen kun je de wielen gewoon draaien als hij op
plateau staat vastgeschroefd.
zeker heb ik hem uit de verpakking gezien maar ga jij als je een model koopt de wielen heen en weer bewegen, tuurlijk heb ik gecheckt op eventuele beschadigingen maar dit zie je niet tenzij je aan de wielen gaat lopen rukken.
andre

Bericht door andre »

Ik ga niet aan de wielen lopen rukken en als ze niet bewegen is dat voor mij ook niet bezwaarlijk,
hij staat immers in de vitrinekast.
Maar even met je vinger een tikje tegen het wieltje geven en je ziet het snel genoeg .
Plaats reactie