, een 300E W124 met een deuk in de zijkant, en op de voorhand een blauwe aanhanger voor een evt. komende Ducato met Golf, met mindere aanhanger.
 , een 300E W124 met een deuk in de zijkant, en op de voorhand een blauwe aanhanger voor een evt. komende Ducato met Golf, met mindere aanhanger.Porsche:

Met z'n groene broer:

Mercedes:

Deuk:

Aanhanger:

Grtz.
 , een 300E W124 met een deuk in de zijkant, en op de voorhand een blauwe aanhanger voor een evt. komende Ducato met Golf, met mindere aanhanger.

Geil kleurtje hoor, ook die buurman van um. Die Benz is super trouwens. De Beer heeft gelijk: Schiet eens met scherp
  Geil kleurtje hoor, ook die buurman van um. Die Benz is super trouwens. De Beer heeft gelijk: Schiet eens met scherp 
 De rest van de modellen komen me ook vaag bekend voor
 De rest van de modellen komen me ook vaag bekend voor  
 Maar zonder gekheid, weer leuke Sikumodelletjes gescoord
  Maar zonder gekheid, weer leuke Sikumodelletjes gescoord 

Ja daar dacht ik ook aan, alleen dan met een bebaarde getinte man van rond de 23wousmous schreef:Die Benz is gewoon natuurgetrouw, alleen een Pools kenteken erop en klaar is kees!!!

:
 :

Ze komen me ook weer erg bekend voor
 Ze komen me ook weer erg bekend voor