Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Kent iemand Olivier deloof
Hij is actief op Marktplaats met 1 advertentie en woont in Oosterzele (Buiterland)
Ook is hij best goedkoop wat in zijn advertentie verkoopt hij een Bentley GTC luxe verpakking en een Subaru Impreza voor 102 euro..
Ook nog eens een beetje een vaag bedrag die 102 euro..
SuperCars schreef:Kent iemand Olivier deloof
Hij is actief op Marktplaats met 1 advertentie en woont in Oosterzele (Buiterland)
Ook is hij best goedkoop wat in zijn advertentie verkoopt hij een Bentley GTC luxe verpakking en een Subaru Impreza voor 102 euro..
Ook nog eens een beetje een vaag bedrag die 102 euro..
Heb ook naar deze advertentie gekeken en heb er zelf een beeje vaag gevoel bij.
Misschien onterecht maar voor mij reden om deze voorbij te laten gaan.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Is een belg van een jaar of 17, wel vaak contact met hem gehad via msn over meerdere modellen, heb er echter nog nooit iets gekocht, maar volgensmij is hij wel te vertrouwens
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Ik heb nog nooit een model bij hem gekocht, maar wel eens overwogen. Mailcontact verliep vlot en vriendelijk, maar doordat ik de auto op ebay goedkoper had gewonnen niet bij deze gerald gekocht. Misschien een volgende keer