Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Kyosho heeft geen Bond uitgave van de Z8. Een Bond Z8 zal het niet zijn, maar zilver dus kennelijk wel. Al is er natuurlijk niet veel anders aan de Bond mobiel tov een standaard Z8. Als je bij de Autoart de rakketen weggestopt dan is het gewoon een normale Z8, alleen wel met het passend kenteken natuurlijk
Mooi cadeau van je oom in ieder geval, laat de foto's maar komen!
Mr. Dj M. schreef:Kyosho heeft geen Bond uitgave van de Z8. Een Bond Z8 zal het niet zijn, maar zilver dus kennelijk wel. Al is er natuurlijk niet veel anders aan de Bond mobiel tov een standaard Z8. Als je bij de Autoart de rakketen weggestopt dan is het gewoon een normale Z8, alleen wel met het passend kenteken natuurlijk
Mooi cadeau van je oom in ieder geval, laat de foto's maar komen!
Klopt niet helemaal. Kyosho heeft wel degelijk een Bond versie uitgebracht van de Z8. Een dealerversie zelfs met een dakje (als ik me niet vergis). Helaas heeft deze versie geen gadgets waardoor ik toen ook gekozen heb voor de AA versie.
@ MR DJ M :, Kyosho heeft zeker te weten een J-B uitvoering van de Z8 gemaakt,
ze staat hier in de kast en op de bijbehorende doos staan allemaal foto's uit de film.
Uiteraard geheel zonder de gadget's , dat heeft bij KY alleen de 1:12.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
andre schreef:@ MR DJ M :, Kyosho heeft zeker te weten een J-B uitvoering van de Z8 gemaakt,
ze staat hier in de kast en op de bijbehorende doos staan allemaal foto's uit de film.
Uiteraard geheel zonder de gadget's , dat heeft bij KY alleen de 1:12.
Wat is er anders aan de Z8 (behalve een UK kenteken) tov een standaard model? want dat vraag ik me nu wel af namelijk