Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
vind de vorige 6-serie (van je foto's dus) een stuk beter dan de nieuwste. heb 'm op de rai gezien, en met dak dicht is 'ie totaal uit verhouding, jammer Doet niets af aan je modellen, das een zeer mooi setje zo bij elkaar
Basselijn schreef:vind de vorige 6-serie (van je foto's dus) een stuk beter dan de nieuwste. heb 'm op de rai gezien, en met dak dicht is 'ie totaal uit verhouding, jammer Doet niets af aan je modellen, das een zeer mooi setje zo bij elkaar
De nieuwe 6-serie vind ik erg mooi geworden, heb hem in bestelling staan. Dus ik hoop dat ik je hem volgende maand kan laten zien.
wat de verschillen zijn
Strakke collectie biemurs heb je .
Die Audi is ook erg dik .
Ik heb trouwens een linkje achter gelaten bij Marc 540 i ,met wat modellen van Hamman .
Ze zijn wel erg prijzig ,maar zo te zien ga jij voor de wasmachine .
Ik heb hier voor jouw (en ook voor de andere ) een bmw link voor je .
Laatst gewijzigd door Ricardo op za 14 mei 2011 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:SPAM verwijderd!
Strakke collectie biemurs heb je .
Die Audi is ook erg dik .
Ik heb trouwens een linkje achter gelaten bij Marc 540 i ,met wat modellen van Hamman .
Ze zijn wel erg prijzig ,maar zo te zien ga jij voor de wasmachine .
Ik heb hier voor jouw (en ook voor de andere ) een bmw link voor je .
Bedankt voor je link, volgende maand gaan me opa en oma weer naar duitsland, dus daar sla ik me slag met korting
Ik heb er 5 in bestelling staan, dus ik hoop volgende maand een grote update te kunnen geven
Basselijn schreef:vind de vorige 6-serie (van je foto's dus) een stuk beter dan de nieuwste. heb 'm op de rai gezien, en met dak dicht is 'ie totaal uit verhouding, jammer Doet niets af aan je modellen, das een zeer mooi setje zo bij elkaar
De nieuwe 6-serie vind ik erg mooi geworden, heb hem in bestelling staan. Dus ik hoop dat ik je hem volgende maand kan laten zien.
wat de verschillen zijn
Ik hoop dat je me kan overtuigen van m'n 'ongelijk'
wat de verschillen zijn
Ik hoop dat je me kan overtuigen van m'n 'ongelijk'