Wat rijdt jij in Gran Turismo 5?

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
mercedes fan

Re: Wat rijdt jij in Gran Turismo 5?

Bericht door mercedes fan »

Ik heb bijna alle Alfa romeo's op de 155 na :mrgreen:
de 156 heb ik zelfs dubbel, want ik wilde hem ook in 'rossa alfa' :drool:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Niek-106
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

En zeker allemaal getuned :D
Afbeelding
mercedes fan

Alfa romeo's zijn allemaal standaard, daar rijdt ik niet eens mee :drool:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Droes

Bericht door Droes »

gisteren maar is een HDMI-kabel aangeschaft voor de PS3, man wat een verschil :drool:

bij het bekijken van de foto's hier in het topic dacht ik al van hoe kan dat beeld nou zo mooi zijn bij die gasten :mrgreen: :oops:

ook maar is begonnen aan de B-spec.. ik doe ECHT mijn best om het leuk te vinden maar..... nee sorry kvind er niets aan :doh:
je kan ook de B-spec niet fast forwarden, dus je moet echt 24uur een race gaan uitzitten.

In A-spec zit ik wat vast, bij de professional races moet ik nu ofwel een Ferrari, heavy tuned, lamborghini gaan kopen maar heb er het geld niet voor..

iemand nog tips om snel credits te winnen??? korte race met toch + 25000 credits wou handig :)
(bij de specials moet ik wachten tot ik een paar niveaus stijg, dus dat is geen oplossing momenteel)
versta niet hoe jullie aan een miljoen credits komen????
Afbeelding Afbeelding
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

3de, 2de en dan 1ste worden :D
Of de speciale evenementen even doen, daar kun je ook makkelijk geld verdienen, karten, nascar enz..

Edit..Ik zie dat je vast zit bij die speciale evenementen, had ik ff gemist :oops:
Als die gewonnen auto's al verkocht? Want aan de meeste heb je toch niks.
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Niek-106 schreef:3de, 2de en dan 1ste worden :D
Of de speciale evenementen even doen, daar kun je ook makkelijk geld verdienen, karten, nascar enz..

Edit..Ik zie dat je vast zit bij die speciale evenementen, had ik ff gemist :oops:
Als die gewonnen auto's al verkocht? Want aan de meeste heb je toch niks.
Bij de laatste update maakt het niet uit of je 3,2 en daarna 1 behaald.
Makkelijker is om gewoon 1e te worden. Heb je direct al het geld binnen. ;-).

Schaf de 458 Italia aan, beetje tunen en je hebt een moneymaker.
B-Spec kan juist ook helpen om credits te vergaren :thump_up:
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Gister is het me de die manier toch gelukt om 3x geld te innen.
Maar gelijk 1ste worden is natuurlijk nog altijd de beste en snelste manier :thump_up:
Afbeelding
v8-vette

Bericht door v8-vette »

je kunt evenementen ook opnieuw doen,
dus kijk welk evenement het meeste oplevert per race en herhaal die race een paar keer :D
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

model1op43 schreef:Ik heb gisteravond een PS3 en GT5 gekocht. Een hele stap voor iemand met NUL game-ervaring :shock:
Vanochtend het spul aangesloten en wat korte racejes gereden met een tweedehands Nissan Silvia S13. :P
Even wennen dat sturen met die joystick, gasgeven lukt wel :lol: Remmen op de achterkant van je voorligger ook trouwens :mrgreen:

Ik zat al vrij snel op level 4 en heb een Subaru Impreza gekocht maar daar heb ik nog niet mee gereden.
De karts vond ik moeilijk met die directe besturing. Vanavond weer verder oefenen en de mogelijkheden verkennen.
Gisteravond nog een uurtje geoefend, maar het valt me niet mee. Doseren is een kunst.
Sturen jullie met de controller van de PS3 of hebben jullie allemaal van die setjes met sturen, pedalen en zelfs kuipstoelen :?:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
rsh_scuderia
Moderator

Ik speel meestal met de controller. Kwestie van wennen, dat heb je zo door.
Even een paar races oefenen. Juist GT5 blinkt uit door het gebruik met een controller.
Met name de auto laten rollen in de bochten is het meest belangrijke in de bochten. Let maar op, na verloop van tijd krijg je echt het gevoel dat je bepaalde auto' s op de millimeter kan insturen.

Een stuurtje is wel prettiger. Ik heb zelfs een Gran Turismo stuurtje. Logitech, Driving Force Pro;
Afbeelding

Deze past zich aan per auto, inclusief het aantal rotaties. Een oude Fiat 500 heeft een stuur uitslag van 720 graden. Een raceauto een stuur uitslag van 72 graden bijvoorbeeld.
Racekuipen voegen wellicht wel wat toe als je langer aan het racen bent. ( 3 uur een endurance op een rietenstoel kan wel, maar is uiteindelijk niet heel comfortabel weet ik uit ervaring ).
Afbeelding
Van deze set heb ik alleen de racepedalen te leen van mijn zwager. Loodzwaar van VPP, maar de pedaaldruk is intestellen tot maximaal 120 kilogram voor de rem :D

Afbeelding

Afbeelding

Onderstaande is de set van een vriend van mij, inclusief Frex;
Afbeelding
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Voorlopig stuur ik ook nog met de controller, Mike. Ik gebruik wel de pookjes en niet de knoppen. Kwestie van veel gamen om ervaring op te doen.

rsh_scuderia schreef: Schaf de 458 Italia aan, beetje tunen en je hebt een moneymaker.:thump_up:
Inderdaad heerlijk karretje. Wat extra lucht laten happen, speedy gummies er onder , Vleugeltje omdat toch best wel racie staat en gaat als de brandweer :dance: :dance:

Ik draai voor de money meestal een kampoienschapje van drie knullige racejes in het en weer een kleine 2 ton erbij
Laatst gewijzigd door jonnoT op vr 07 jan 2011 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
v8-vette

Bericht door v8-vette »

ik stuur met een Logitech GT force.
waar een race schakel pook bij zit. :dance:
rsh_scuderia
Moderator

Mijn B-spec rijderts hebben mijn Mazda Furai en Lambo aardig gesloopt de laatste tijd, maar zij groeien gestaag in vorm en ervaring.
u zij allemaal minimaal level 12 hebben gebeuren er geen rare dingen meer.
Hoogstens ' durven ' zij minder goed in te halen als zij uit vorm zijn. Dat is dan wel weer jammer.
Ik laat ze allemaal nu de Polyphony Cup doen voor ervaring en B-sepc punten. En de credits zijn natuurlijk ook dikke welkom.
Zo heb ik er nog net een ge(y)le Fiat Coupe Turbo van gekocht. Erg fijn :D

Ook heb ik een Charger gekocht, maar vooral ben ik aan het sparen voor een fijne, Le Mans bolide. Uiteraard kan ik een Minolta winnen met de Like the Wind Challenge in A-spec, maar liever heb ik een prettige C9 of fijne 905.
Zijn hier nog meer GT5' ers met Le Mans prototypes?
mercedes fan

rsh_scuderia schreef:Mijn B-spec rijderts hebben mijn Mazda Furai en Lambo aardig gesloopt de laatste tijd, maar zij groeien gestaag in vorm en ervaring.
u zij allemaal minimaal level 12 hebben gebeuren er geen rare dingen meer.
Hoogstens ' durven ' zij minder goed in te halen als zij uit vorm zijn. Dat is dan wel weer jammer.
Ik laat ze allemaal nu de Polyphony Cup doen voor ervaring en B-sepc punten. En de credits zijn natuurlijk ook dikke welkom.
Zo heb ik er nog net een ge(y)le Fiat Coupe Turbo van gekocht. Erg fijn :D

Ook heb ik een Charger gekocht, maar vooral ben ik aan het sparen voor een fijne, Le Mans bolide. Uiteraard kan ik een Minolta winnen met de Like the Wind Challenge in A-spec, maar liever heb ik een prettige C9 of fijne 905.
Zijn hier nog meer GT5' ers met Le Mans prototypes?
Geen proto's, maar heb de 908 HDI, CLK GTR en R89C ;) :cool:
Autofan

Bericht door Autofan »

En ik sinds vanmiddag de Minolta. ;) Gewonnen met deze jongen hier. :D

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Nu met die Minolta maar eens naar de Gran Turismo All Stars gaan. :cool:
Afbeelding
Plaats reactie