de 156 heb ik zelfs dubbel, want ik wilde hem ook in 'rossa alfa'

Bij de laatste update maakt het niet uit of je 3,2 en daarna 1 behaald.Niek-106 schreef:3de, 2de en dan 1ste worden![]()
Of de speciale evenementen even doen, daar kun je ook makkelijk geld verdienen, karten, nascar enz..
Edit..Ik zie dat je vast zit bij die speciale evenementen, had ik ff gemist![]()
Als die gewonnen auto's al verkocht? Want aan de meeste heb je toch niks.
Gisteravond nog een uurtje geoefend, maar het valt me niet mee. Doseren is een kunst.model1op43 schreef:Ik heb gisteravond een PS3 en GT5 gekocht. Een hele stap voor iemand met NUL game-ervaring![]()
Vanochtend het spul aangesloten en wat korte racejes gereden met een tweedehands Nissan Silvia S13.![]()
Even wennen dat sturen met die joystick, gasgeven lukt welRemmen op de achterkant van je voorligger ook trouwens
![]()
Ik zat al vrij snel op level 4 en heb een Subaru Impreza gekocht maar daar heb ik nog niet mee gereden.
De karts vond ik moeilijk met die directe besturing. Vanavond weer verder oefenen en de mogelijkheden verkennen.
Inderdaad heerlijk karretje. Wat extra lucht laten happen, speedy gummies er onder , Vleugeltje omdat toch best wel racie staat en gaat als de brandweerrsh_scuderia schreef: Schaf de 458 Italia aan, beetje tunen en je hebt een moneymaker.
Geen proto's, maar heb de 908 HDI, CLK GTR en R89Crsh_scuderia schreef:Mijn B-spec rijderts hebben mijn Mazda Furai en Lambo aardig gesloopt de laatste tijd, maar zij groeien gestaag in vorm en ervaring.
u zij allemaal minimaal level 12 hebben gebeuren er geen rare dingen meer.
Hoogstens ' durven ' zij minder goed in te halen als zij uit vorm zijn. Dat is dan wel weer jammer.
Ik laat ze allemaal nu de Polyphony Cup doen voor ervaring en B-sepc punten. En de credits zijn natuurlijk ook dikke welkom.
Zo heb ik er nog net een ge(y)le Fiat Coupe Turbo van gekocht. Erg fijn![]()
Ook heb ik een Charger gekocht, maar vooral ben ik aan het sparen voor een fijne, Le Mans bolide. Uiteraard kan ik een Minolta winnen met de Like the Wind Challenge in A-spec, maar liever heb ik een prettige C9 of fijne 905.
Zijn hier nog meer GT5' ers met Le Mans prototypes?