Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Strak i.d.d.! Diegene die dit maakt weet zeker wat ie doet. Die kever ziet er echt naar de ***** uit!
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Frenk74 schreef:"WAUW" (een andere beschrijving heb ik niet)
Idd: WAUW!! Super mooi Maarten! die Camaro is op zichzelf al bijzonder mooi, maar in dit diorama komt 'ie nog meer tot z'n recht, heel erg sfeervol, ook vind ik dat die kever bijzonder vakkundig en levensecht naar de **** is geholpen.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Het lijkt erop alsof het topic over fotograferen al z'n vruchten af begint te werpen. Maar wat is die Chaparral een schitterende auto zeg. Ook zeer mooi in beeld gebracht.
Ziet er erg goed uit Maarten! maar wel een puntje positieve kritiek: Probeer zo min mogelijk met flits te werken en bij voorkeur overdag en met daglicht (buiten). Ik zie nu namelijk bv bij de eerste Lancia een afleidende reflectie in de achtergrond, ook het wit lijkt een beetje onnatuurlijk fel. Verder kan ik alleen maar zeggen ga zo door met het maken en delen van foto's van je prachtige collectie! (ook op DX!)
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.