Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Model is zo'n beetje van de jaren 80... Zijn diverse uitvoeringen van gemaakt...
Kwaliteit is te vergelijken met Burago van die jaren... leuk, maar geen superdetails.
Heb zelf zo'n auto gehad in 1:1... en hij zal leuk staan naast de Kadett C, Calibra, Astra G... en binnenkort Kadett E en Astra H Allemaal in 1:24
Peter Parker schreef:Hou ik wel van zo een oud model, niks aan veranderen hoor!
Zit er wel over na te denken, de velgen zullen zeker mooi staan onder m'n in ombouw zijnde Kadett C...
Model is overigens niet in mint-staat... maar wel bijna
Misschien kom ik er nog wel een keer 1-tje tegen... en dat die in de ombouw gaat.
Voorlopig blijft deze zoals die is...
Opel-DTM schreef: Heb bovenstaand model ook sinds enkele dagen
Alleen door de verkoper niet goed verstuurt model los in de ovp.
Resultaat: Spoiler naar de kloten, en spiegel afgebroken
Daarom eigenlijk het vermelde in de collectie niet waard
Onderdelen gelukkig van Markopolo onderweg... Hoop dat ik 't kan maken
Ben nog wel in onderhandeling met de verkoper... maar of dat wat wordt
Helaas kloppen Polo's onderdelen niet Maar toch bedankt voor de genomen moeite ... dus als iemand het model ergens weet te staan die wel heel is...
Met de verkoper ben ik er ook nog niet uit... 3 weken niks van zich laten horen... en dan ook nog bijdehand gaan doen
Laatst gewijzigd door Opel-DTM op wo 27 sep 2006 15:47, 2 keer totaal gewijzigd.