Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
TVR freak schreef:OWWWW, wat zijn die toch ubervet! Doe moet er echt nog een keer komen, wat een ding! Hoe is de kwaliteit van het model? Misschien een beetje rare vraag voor een Minichamps model, maar laatst zag ik een foto'tje van de motor en die zag er niet zo gedetailleerd uit. Maar voor de rest Trouwens vandaag een BMW 3.5 CSL gekocht, ook zo'n Batmobiel...
Bedankt voor de reactie. Moet zeggen geen slechte aankoop die BMW 3.5 CSL echt een mooi model Ik heb deze zelf in 1/43.
Maar goed om op je vraag terug te komen. Kwaliteit van de minichamps model is goed en is gelijk waardig aan het model dat Biante heeft gemaakt.
Motor Minchamps model
Motor Biante model
Misschien dat de motor nog wel gedetailleerder had gekunt dat weet ik niet maar persoonlijk ben ik er tevreden over.
Misschien dat de motor nog wel gedetailleerder had gekunt dat weet ik niet maar persoonlijk ben ik er tevreden over.
Het Biante model is trouwens het zelfde als de Minichamps, want het model is allebei door Minichamps gemaakt. Maar nog even over die motor, ik vind het er een beetje kaal uitzien. Hier heb je een foto van de echte motor:
Dat ziet er toch een stukje mooier uit. Maar voor de rest is het een super model hoor, ik vond het alleen even leuk om te weten...
Het Biante model is trouwens het zelfde als de Minichamps, want het model is allebei door Minichamps gemaakt. Maar nog even over die motor, ik vind het er een beetje kaal uitzien. Hier heb je een foto van de echte motor:
Dat ziet er toch een stukje mooier uit. Maar voor de rest is het een super model hoor, ik vond het alleen even leuk om te weten...
Ja als je inderdaad vergelijkt met de echte motor dan hadden ze daar inderdaad wel iets meer aandacht aan kunnen besteden. Zal wel goedkoper en zeker sneller zijn en daar niets aan te doen en gewoon te houden zoals het is. Misschien in de toekomst