Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
porsche228 schreef:ik heb net een besteling gedaan voor een porsche 911 2.7l polizie uitvoering van universel hobby voor 31 euro incl op mp staat hij voor 30 euro exl dat is dus best een goede prijs ik heb ook nog een 997 police zilver gereseveerd maar ze konden mij nog niet vertelen waneer dit model op de markt komt
Als dit om de UH gaat, dan kun je lang wachten ben ik bang
porsche228 schreef:ik heb net een besteling gedaan voor een porsche 911 2.7l polizie uitvoering van universel hobby voor 31 euro incl op mp staat hij voor 30 euro exl dat is dus best een goede prijs ik heb ook nog een 997 police zilver gereseveerd maar ze konden mij nog niet vertelen waneer dit model op de markt komt
Als dit om de UH gaat, dan kun je lang wachten ben ik bang
in een e-mail stond dat ze de bestelling apart hadden gezet nou ja ik zie wel
Niet echt handig om de afhandeling van een koop via een forum te laten lopen. Gewoon overleggen met de betreffende zaak en verder niets lijkt me. En als je het (nog) niet vertrouwd, (nog) niets doen...
dat is toch geen ramp ik zou gewoon probeeren te bellen maandag en als je niemand aan de lijn krijgt dan weet je genoeg ik zit nu trouwens met het zelfde probleem ik heb al geld overgemaakt maar ik zie nu ook net met vakantie gaan kan ik dus ook nog 2 week wachten op mijn model
porsche228 schreef:dat is toch geen ramp ik zou gewoon probeeren te bellen maandag en als je niemand aan de lijn krijgt dan weet je genoeg ik zit nu trouwens met het zelfde probleem ik heb al geld overgemaakt maar ik zie nu ook net met vakantie gaan kan ik dus ook nog 2 week wachten op mijn model
Geduld is een schone zaak (waar een mens zich wel niet druk over kan maken ) Desbetreffende winkelier heeft ook recht op een vakantie