Al die spoilertjes waren er teveel aan voor mij. Gelukkig zijn ze grotendeels terug verdwenen.
Ga je nog Marlboro aanbrengen?
BBR en Red Line hebben wel knappe modellen gemaakt

Maar de huidige F1 auto's zijn nu ook niet het toonbeeld van mooiheid, rare neuzen, grote voorvleugel en kleine achtervleugels.alain_1978 schreef:Hele mooie modellen van deze F1's maar qua styling voeg ik me bij de rest dat dit niet bepaald mooie F1's waren.
Al die spoilertjes waren er teveel aan voor mij. Gelukkig zijn ze grotendeels terug verdwenen.
Ga je nog Marlboro aanbrengen?
BBR en Red Line hebben wel knappe modellen gemaakt
Eh, zoek de 2012 BBR maar eens op, die heeft inderdaad een streep.Nelis schreef:Uit je verhaal begrijp ik dat de BBR uit 2011 is en de Fuijmi uit 2012, dan klopt de streep toch wel? Die uit 2011 is immers niet gecrashd...
Wel erg mooie modellen.
Het is ook het model van 2011, maar op de 2012 van BBR staat de streep ook.. en daar hoort hij er niet op.Nelis schreef:Dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het model van BBR op de foto van 2011 was en de streep er dus wel op hoorde.
Normaal gesproken hebben de AF Corse 458's de italiaanse tricolore streep op het dak van de auto. Maar door de crash van Fisichella tijdens de 1e vrije training moest er een Tcar uit Italie komen die niet de streep op het dak had. En waarmee dus de 24 uur van Le Mans 2012 is gereden.Nelis schreef:Dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het model van BBR op de foto van 2011 was en de streep er dus wel op hoorde.
Zou eigenlijk inderdaad niet mogen van BBR en toch dat ze zo prijzig zijn.Ferrari10flrb schreef:Nelis schreef:
Zoals gezegd vind ik het een beetje slordig van BBR dat ze een model uitbrengen waarmee feitelijk niet geraced is.