Einde Topic
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Ron's Circus (24-05) Unimog U 140 L
Unimogs hebben inderdaad wat! Het Unimoc deel ziet er op zich simpel uit, maar het heeft net dat beetje meer 

unimogs blijven super om te zien en speciaal
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Worden ze trouwens nog steeds gemaakt die UNIMOGS
Ik blijf het gave machines vinden 

- squadraminiatura
Dikke Unimog Ron
Dat blijven toch fantastische terrein machines
Groeten,
Ferry

Dat blijven toch fantastische terrein machines

Groeten,
Ferry
Unimog Rocks
altijd één van m'n favoriete trucks geweest 

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
http://www.mercedes-benz.nl/content/net ... flash.htmlRicardo schreef:Worden ze trouwens nog steeds gemaakt die UNIMOGSIk blijf het gave machines vinden
Dik werkpaard / klimgeit 

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
@ all,
bedankt voor jullie reacties
voor deze Unimog. Dit mol werd gemaakt in de periode 1992-2000 type naam is de U418.
Helaas zie ik deze, stoere trucks / tractor te weinig rijden in het Nederlanse landschap
Zoals Butonfreak al schreef, zijn er thans 3 Unimogs in productie:
- U20, vaak werkzaam bij de gemeentelijkediensten; groenvoorziening / stratenmakers maar ook 's winters met gladheids bestrijding, vanaf 2009 te koop. Onlangs een Schuco modl van in bezit)
- U 405, het werkpaard, die in allerlei opbouwen te koop is en motoren: U300, U400 en U500 de verschillen zitten in het motorvermogen, as (draag) gewicht en versnellingsbak, leverbaar vanaf 2000. Als ik we in Luxemburg / Duitsland zijn, dan zien we vaak zo'n wagen rijden, om de refectorbordjes schoon te maken / gras maaien langs de wegkant. die machine is echt enorm, lijkt me prachtig, om daar eens me te sturen
.
- U 437.4, dit is de krachtpatser uit de Unimog range, je kan ook wel zeggen dat deze truck een van de beste 4x4 trucks zijn in de wereld; veelal in gebruik bij defensie/ brandweer maar ook bij wegenbouwers om die zware asfaltleggers te transporteren in bergachtig gebied. Overheidsdiensten maken vaak gebruik van zo'n wagen, bij zware klussen (sneeuw ruimen / schuiven, enz..)
Ze komen ook wel voor in de P-D races als assistentie truck (met 2 assen achterop zelfs) of als race deelnemer. Verkrijgbaar als U3000, U4000 en U5000 vanaf 2003.
Binnenkort weer eens en update (iets uit de jaren 1950).
Ron
bedankt voor jullie reacties

Helaas zie ik deze, stoere trucks / tractor te weinig rijden in het Nederlanse landschap

Zoals Butonfreak al schreef, zijn er thans 3 Unimogs in productie:
- U20, vaak werkzaam bij de gemeentelijkediensten; groenvoorziening / stratenmakers maar ook 's winters met gladheids bestrijding, vanaf 2009 te koop. Onlangs een Schuco modl van in bezit)
- U 405, het werkpaard, die in allerlei opbouwen te koop is en motoren: U300, U400 en U500 de verschillen zitten in het motorvermogen, as (draag) gewicht en versnellingsbak, leverbaar vanaf 2000. Als ik we in Luxemburg / Duitsland zijn, dan zien we vaak zo'n wagen rijden, om de refectorbordjes schoon te maken / gras maaien langs de wegkant. die machine is echt enorm, lijkt me prachtig, om daar eens me te sturen

- U 437.4, dit is de krachtpatser uit de Unimog range, je kan ook wel zeggen dat deze truck een van de beste 4x4 trucks zijn in de wereld; veelal in gebruik bij defensie/ brandweer maar ook bij wegenbouwers om die zware asfaltleggers te transporteren in bergachtig gebied. Overheidsdiensten maken vaak gebruik van zo'n wagen, bij zware klussen (sneeuw ruimen / schuiven, enz..)
Ze komen ook wel voor in de P-D races als assistentie truck (met 2 assen achterop zelfs) of als race deelnemer. Verkrijgbaar als U3000, U4000 en U5000 vanaf 2003.
Binnenkort weer eens en update (iets uit de jaren 1950).
Ron

Er is nog een Unimog in productie de Zetros
Daarvan zijn ook al miniatuur versie's beschikbaar
- buttonfreak
- Contacteer:
Dat is geen Unimog, dat is een Zetros.sonett schreef:Er is nog een Unimog in productie de Zetros
Men heeft het die naam gegeven omdat het een soort kruising is tussen de Unimog en de Actros.

- Silverarrow
Hele gave transporter + racewagens Ron
, en die 170 H had ik ook nooit eerder gezien. Apart model, weet nog niet of ik 't 1:1 mooi vind
, maar het model is zeker geslaagd!
Die Unimog is toch wel één van de coolste werkvoertuigen die er bestaan. Tegenwoordig wordt hij trouwens ook als "luxe"wagen aangeboden in Brabus-trim:

Kun je nog 'ns mee aankomen in de P.C.Hooft
.

Die Unimog is toch wel één van de coolste werkvoertuigen die er bestaan. Tegenwoordig wordt hij trouwens ook als "luxe"wagen aangeboden in Brabus-trim:

Kun je nog 'ns mee aankomen in de P.C.Hooft

- buttonfreak
- Contacteer:
In de VS van A als Freightliner en dan ook als gewone auto.
Zoek maar eens op International CTX...
Zoek maar eens op International CTX...
- MB 500 Sec Ronnie
dubbele post 

Laatst gewijzigd door MB 500 Sec Ronnie op zo 06 jun 2010 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- MB 500 Sec Ronnie
Re: Ron's Circus (06-06) MB Sprinter Ambulance
Zojuist van mijn maatje Tony ontvangen
Hij was wel op de Namac beurs afgelopen zaterdag, en heeft dit model voor me meegebracht
Neo: Sprinter, korte wielbasis en enkel lucht op de achteras.

De grotere Neo MB sprinter Ambulance met lift achterop, heb ik al enige tijd in bezit.
Neo heeft geleerd van dit model: de grill is nu wel zwart
maar de kleur van de decals (te licht blauw), maar goed, ik heb wel een mooi model in de collectie, zonder NEO was hij misschien enkel in 1/87 uitgebracht.
Toppertje van Neo.
Ron

Hij was wel op de Namac beurs afgelopen zaterdag, en heeft dit model voor me meegebracht

Neo: Sprinter, korte wielbasis en enkel lucht op de achteras.

De grotere Neo MB sprinter Ambulance met lift achterop, heb ik al enige tijd in bezit.
Neo heeft geleerd van dit model: de grill is nu wel zwart

Toppertje van Neo.
Ron

Je Tony heeft een mooie ZiekenBenz aangeleverd. 't Ziet er weer gaaf uit: NEO doet het goed
Mooi koppel hoor!