1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest
Wellicht een fijne discussie voor het topic Forum Beheer 

- togicollector
Is bij deze ook afgesloten hier. Was helemaal niet mijn bedoeling om er zo diep op in te gaan. We gaan weer lekker on topic.rsh_scuderia schreef:Wellicht een fijne discussie voor het topic Forum Beheer
De vormgeving van de nieuwe Beetle, ik weet niet goed wat ik daar van moet vinden. De eerste was een leuke styling-herinterpretatie van de oude kever, dit is wat mij betret een doorgeslagen retromodel geworden. Oke, ziet er best aardig uit. Maar zouden we het ook zo aardig hebbn gevonden als de kever nooit bestaan had? Ik was ook snel uitgekeken op de Chrysler PT Cruiser bijvoorbeeld. Zelf heb ik ooit serieus gekeken naar de New Beetle, tot ik ontdekte hoe weinig practisch dat ding is. Achterin kan geen volwassene zitten. Dat zou bij deze beter zijn heb ik begrepen..
Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderator

Voorkant is een beetje mal, achterkant net een Peugeot 508 SW. En dat is voor Mercedes best een complimentje.
Alleen, een CLS Shooting Brake, wie gaat dit kopen

- mercedes fan
Logisch, Mensen met heel erg veel stijl die geld genoeg hebbenrsh_scuderia schreef: Alleen, een CLS Shooting Brake, wie gaat dit kopen

Wat een verschrikkelijk bruut, fijn en niet-lijkend op een 508 Mercedes concept is dit zeg

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- MartinBond
- Contacteer:
De overhang achter het achterwiel is veul te groot, en de achterkant loopt voor een échte Shooting Brake veul te schuin naar beneden...
Maargoed, de voorkant mag er wel zijn, en gezien het feit dat er een grote ster op staat en het als harstikke priemiejum zal worden bestempeld door de marketingmeneren zal het ongetwijfeld wel verkopen
Maargoed, de voorkant mag er wel zijn, en gezien het feit dat er een grote ster op staat en het als harstikke priemiejum zal worden bestempeld door de marketingmeneren zal het ongetwijfeld wel verkopen

Laatst gewijzigd door MartinBond op za 13 aug 2011 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Moderator
Die mensen kopen al een bruine 508 SW.mercedes fan schreef: Logisch, Mensen met heel erg veel stijl die geld genoeg hebben![]()
Dus wie kopen deze auto? Ik kan mij alleen bejaarden voorstellen die dit kopen, vlak voordat ze middels een E-klasse Station naar de allerlaatste rustplaats worden gebracht

Klasse, en lekker goedkoop bij schade. Als je je achterdeur hard tegen een paaltje open ramt maakt het niks uit. Die extra vouw valt binnen het geheel niet eens meer op.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- MartinBond
- Contacteer:
+1St. Paul schreef:Die extra vouw valt binnen het geheel niet eens meer op.

en een stukje tekst

Ligt het aan de hoek van die 2e foto of heeft dat ding achter echt een overhang ter grootte van een Polo? De concept vond ik er goed uit zien, maar bij het zien van deze foto's krijg op de 1 of andere manier ik toch sterke vraagtekens...

erg stijlvolle eh... station.
komt er ook nog een AMG
komt er ook nog een AMG

- Jolly Club
Eerlijk gezegd vind ik de overhang achter nog het minste probleem van dit ontwerp...
Ik heb zelf beduidend meer moeite met de geforceerde manier waarop das Haus probeert de neusch van een zandwagen met de aflopende flanklijn van de Seat Altea XL en de wielkasten van een Bentley te combineren. Tel daarbij de kitscherige LEDjes, de protserige velgen en het kermisachtige kleurtje, en de natte droom van de gemiddelde oud-ijzer handelaar staat klaar in de startblokken.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
De "nieuwe" 991:

Goed nieuws voor de 997-bezitters, het zal de gemiddelde persoon niet opvallen dat er al een nieuwe 911 is.

Goed nieuws voor de 997-bezitters, het zal de gemiddelde persoon niet opvallen dat er al een nieuwe 911 is.

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Ik zie toch redelijke verschillen.

De kont is gewoon die van de 997 met booskijkerts op de achterlichten.
Vind hem wel errug mooi!

De kont is gewoon die van de 997 met booskijkerts op de achterlichten.
Vind hem wel errug mooi!

Tussen de 996 en 997 was er toch een veel groter verschil.
Soit, het zal dus nu echt niet meer nodig zijn om je Porsche te laten ombouwen als je de "nieuwe" wilt.

Soit, het zal dus nu echt niet meer nodig zijn om je Porsche te laten ombouwen als je de "nieuwe" wilt.

-
- Moderator
ZIeniks toont inderdaad aan dat het een Golf-faceliftje is.
Alleen de achterkant oogt beter.
De voorkant met het faceliftje oogt nu nog meer op een Corvette C6.
Alleen de achterkant oogt beter.
De voorkant met het faceliftje oogt nu nog meer op een Corvette C6.