FordMustangGT's 1:18 Collectie: Renault 21 Gendarmerie, Otto
Re: FordMustangGT's1:18Collectie:Chevrolet Caprice Denver Po
Vraagje : Hoe heb je deze gemaakt? Maak je deze zelf of koop je deze kant en klaar in een winkel?
Gr. GuyH
Gr. GuyH
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Hele mooie Chevy, lijkt precies op de 1:1
.

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Dank voor de reacties! Altijd leuk om te lezen

Check je PM-boxGuyH schreef:Vraagje : Hoe heb je deze gemaakt? Maak je deze zelf of koop je deze kant en klaar in een winkel?
Gr. GuyH

- alain_1978
Knappe ombouw. Lijkt net als de echte 

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Ferrari_Fan
Nog steeds lekker bezig met Amerikaanse politie auto's;) 

- FordMustangGT
Ook Ferrar-Fan en Alain nog bedankt voor de reacties
Begin 2009 had ik een Ohio State Trooper gemaakt, echter had ik de deurdecals verkeerd om geplaatst
Zie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 1a#p266292" onclick="window.open(this.href);return false;
Afgelopen week heb ik het model dan toch maar opnieuw gemaakt. Dit keer met decals juist geplaatst, maar verder heb ik ook meer details aangebracht, dit keer ook aan de binnenzijde. Om te starten heb ik andere wielen geplaatst en de grill vervangen voor een meer courante. Verder is er nog een antenne bijgekomen plus een dogdisc-antenne, om hem meer te laten lijken op de echte Ohio-unit 852. Aan de binnenkant heb ik op het dashboard een radarunit geplaatst en aan het plafond een Eyewitness-policecamara. Verder is er een laptop te vinden, policelinetape, een krant en een Amberalertnotice. Op de hoedenplank zijn reardeck-lights, een trafficadvisor en een radar gemonteerd. In de kofferbak heb ik pionnen, meer policelinetape en een wegenkaart aangebracht. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Hopelijk vinden jullie de auto ook goed gelukt

Begin 2009 had ik een Ohio State Trooper gemaakt, echter had ik de deurdecals verkeerd om geplaatst

Afgelopen week heb ik het model dan toch maar opnieuw gemaakt. Dit keer met decals juist geplaatst, maar verder heb ik ook meer details aangebracht, dit keer ook aan de binnenzijde. Om te starten heb ik andere wielen geplaatst en de grill vervangen voor een meer courante. Verder is er nog een antenne bijgekomen plus een dogdisc-antenne, om hem meer te laten lijken op de echte Ohio-unit 852. Aan de binnenkant heb ik op het dashboard een radarunit geplaatst en aan het plafond een Eyewitness-policecamara. Verder is er een laptop te vinden, policelinetape, een krant en een Amberalertnotice. Op de hoedenplank zijn reardeck-lights, een trafficadvisor en een radar gemonteerd. In de kofferbak heb ik pionnen, meer policelinetape en een wegenkaart aangebracht. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Hopelijk vinden jullie de auto ook goed gelukt

- Niek-106
- Contacteer:
Re: FordMustangGT's 1:18Collectie: FCV Ohio State Highway Pa
Mooie aanwinst, ik vind de aangebrachte details, zoals kaarten, flyers erg leuk heb je dit zelf gedaan?
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
De aanpassingen zijn zeker goed gelukt
De kranten e.d. zijn echt super 

- Mr. Dj M.
Zo nu klopt hij dus wel helemaal
Je hebt er werk van gemaakt, hij is gaaf met al die extra details! Sommige dingen zijn goed te maken zoals een flaptopje, maar zaken als die wieldoppen moet je toch weten te scoren. Alles bij elkaar is het echt een super ding geworden en ontvangst zal die nu vast altijd hebben

Je hebt er werk van gemaakt, hij is gaaf met al die extra details! Sommige dingen zijn goed te maken zoals een flaptopje, maar zaken als die wieldoppen moet je toch weten te scoren. Alles bij elkaar is het echt een super ding geworden en ontvangst zal die nu vast altijd hebben

- Ferrarifan
- Contacteer:
Ja inderdaad, echt leuk die details zoals de krant en de laptop 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
oke echt een verbetering dit en de details zijn strak gemaakt.
Ziet er erg mooi uit met die vele details! 

- FordMustangGT
Bedankt voor jullie leuke reacties

Alle papieren details heb ik zelf gemaakt, gewoon op de computer de juiste afbeelding vinden via GoogleNiek-106 schreef:Mooie aanwinst, ik vind de aangebrachte details, zoals kaarten, flyers erg leuk heb je dit zelf gedaan?

helemaal top FMGT , net een 1:1 , proficiat met de upgrade