Deze XJ heeft inderdaad een paar kleine minpuntjes. Zo zijn er een paar (kleine) roestvlekjes, is het chroom een beetje beschadigd bij één van de koplampen en zit er een barst in de andere koplamp. Het interieur daarentegen is smetteloos, zonder beschadigingen in het leer, etc.. De auto is uitgerust met alle mogelijke luxe, zoals cruise control, automaat, leer, etc. en hij is met zijn 4.0 motor (vooral in de sport stand!) ondanks zijn gewicht van 1800 kg supersnel!aerogerrit schreef:Ja ronde lampen zijn wel mooier ja. Die auto is van 1992 en ziet er opzich nog knap uit heeft zijn plekjes wel ook wel de bekende denk ik maar rot is die zeker niet.
Ik wil alle minpuntjes die er aan zijn oplossen, zodat de Jag in een top staat verkeert. Hierbij kan ik ook de vierkante koplampen vervangen door ronde, hoewel de rondingen dan niet zoals bij eerdere en latere modellen doorlopen in de motorkap (zie de foto hieronder). Technisch is de auto in prima staat, doordat ik de vorige eigenaar goed ken weet ik wat er allemaal nieuw onder de kap zit.