[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica
- Bugatti Veyron
Re: AUTOart Mercedes CL 600 Designo C215
Hij is heel fraai geworden. 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Hij is inderdaad wel mooi geworden
Zit me nu af te vragen in welke modelauto ik deze kleur nog meer heb gezien 

- mercedes fan
Hier maar weer eens een oepdeet van mijn kant;
Maybach 62, de IAA versie welteverstaan dat houdt in; een affengeyle goud/bruine kleurstelling, echt leer, mini bar en gordijntjes, waar ik normaal alleen modellen koop met ovp is deze (helaas) zonder, met doos wordt hij me echter iets te duur gezien het feit dat hij tegenwoordig nog al gezocht is. Helaas sluit de linker achterdeur niet helemaal mooi aan, mist het Maybach logo achterop en staat het linker wiel wat scheef maar dat heb ik maar op de koop toegenomen
Heb er een behoorlijk lang naar gezocht en heb hem nu eindelijk, hier maar eens wat foto's;

Maybach 62, de IAA versie welteverstaan dat houdt in; een affengeyle goud/bruine kleurstelling, echt leer, mini bar en gordijntjes, waar ik normaal alleen modellen koop met ovp is deze (helaas) zonder, met doos wordt hij me echter iets te duur gezien het feit dat hij tegenwoordig nog al gezocht is. Helaas sluit de linker achterdeur niet helemaal mooi aan, mist het Maybach logo achterop en staat het linker wiel wat scheef maar dat heb ik maar op de koop toegenomen

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- Silverarrow
Re: AUTOart Maybach 62 IAA
Voor dat logo kun je een mail sturen naar Gateway
. In ieder geval een mooi en zeldzaam model, die achterstoelen zijn briljant
!

Wat ontzettend gaaf, zeg! Zo groot
en die details (gordijntjes, minibar, stoelen) maken het helemaal af
Ik ben fan van dit soort auto's!

Ik ben fan van dit soort auto's!

GR. Bunno
-
- Moderator
Leuke details, zoals het uitklapbare tafeltje met houtnerf patroon, uitklapbare stoelen en minibar op deze spuuglelijk wagen 

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Erg leuke extra details op deze uitvoering. De kleur is uiteraard ook dik in orde. Moet zeggen dat ik de 1:1 niet super mooi vind.
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Geweldige aanwinst
De Maybach is sowieso al een indrukwekkende verschijning, maar als 62 IAA is hij helemaal gaaf

De Maybach is sowieso al een indrukwekkende verschijning, maar als 62 IAA is hij helemaal gaaf

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Gave Maybach, mooi dat je er nog één heb weten te bemachtigen. Die dingen zijn zeldzaam
Helaas, deze zou ik ook nog weleens willen 

Blijft een mooie hoor! 

- Bugatti Veyron
prachtig model al zou ik hem zelf nooit kopen! 

- Mr. Dj M.
Fraaie score! nou vind ik de buitenkant zeker in deze kleur, niet echt bijzonder mooi, passen doet het wel en met dat geweldige interieur is het toch wel in orde
Je linker achter deur, die kan je goed dichthouden door er een klein stukje pritt post-it tussen te doen. Ja lamme scharniertjes zijn echt zonde. Je kan die mooie strakke scharnieren helaas niet open laten staan. Dan worden ze slap, aangezien het metalen plaatje dat als veer diend, dan rechtgebogen is.
Logo kun je inderdaad opvragen, al begreep ik van je dat ze er geld voor wilden
Tjah wat zou voor mij de ultieme Maybach zijn? Een 62 in donker zilver (eigenlijk weet ik dat nog zo net niet), met S pakket en een donker bruin lederen interieur

Je linker achter deur, die kan je goed dichthouden door er een klein stukje pritt post-it tussen te doen. Ja lamme scharniertjes zijn echt zonde. Je kan die mooie strakke scharnieren helaas niet open laten staan. Dan worden ze slap, aangezien het metalen plaatje dat als veer diend, dan rechtgebogen is.
Logo kun je inderdaad opvragen, al begreep ik van je dat ze er geld voor wilden

Tjah wat zou voor mij de ultieme Maybach zijn? Een 62 in donker zilver (eigenlijk weet ik dat nog zo net niet), met S pakket en een donker bruin lederen interieur

- Bugatti Veyron
De utlieme Maybach zou voor mij een 62s in het zwart zijn, met een crème-kleurig interieur.Mr. Dj M. schreef:Fraaie score! nou vind ik de buitenkant zeker in deze kleur, niet echt bijzonder mooi, passen doet het wel en met dat geweldige interieur is het toch wel in orde![]()
Logo kun je inderdaad opvragen, al begreep ik van je dat ze er geld voor wilden![]()

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.