Vandaag is er weer een pakje gekomen... en dat terwijl die goeie ouwe sint nog thuis in spanje zit
En dit zat erin:
Kyosho Minicar Collection 1/64:
- Porsche 944 S2 zwart
- Porsche 928 S4 bruin
- Mercedes-Benz 190 E 2.5 Evolution rood
En nog 2 modelletjes, maar daar later meer over.
De Mercedes... ik heb het zelf niet zo met mercedes, ik kan er niet warm van worden. Maar... als er 1 auto hoog op mijn verlanglijstje staat voor 1:1 auto's is het deze wel! Wat een ontzettend vette bak is het toch.
En dan de 2 Porsches. De 928 is niet echt een beauty, maar wel leuk om in de collectie te hebben, iedere keer als ik ernaar kijk ben ik toch blij dat hij de 911 niet heeft vervangen

En de 944, daar word ik wel heel warm van. Ik had hem 2 maanden geleden bijna 1:1 gekocht. Het zit er dik in dat ik dat alsnog ga doen, maar dan wel pas over een dik jaar. Want ik ga misschien binnenkort een half jaar naar het buitenland, dan ga ik natuurlijk geen auto van tevoren kopen.
Geniet van de foto's:
Verder had ik van deze winkel nog een modelletje kado gekregen, zeer leuk idee, maar ik had het modelletje al. Dus hij mag er voor een net prijsje uit. En ik zou nog een Dino 246 GTS krijgen, maar ze hebben me per ongeluk een 599 GTB gestuurd. Vervelend, maar aangezien kyosho niet op de doosjes zet wat erin zit kan ik me deze vergissing heel goed voorstellen. Maarja, ik heb de 599 GTB al in het rood. Dus deze mag ook tegen een net prijsje weg. Ik heb er ook even foto's van gemaakt (en van de GTB een oudere foto van mijn eigen rode GTB erbij gedaan zodat je ziet hoe hij er uitziet als hij in elkaar zit).