DaChrist's collectie -> Na lange tijd weer een update

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jerico
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door jerico »

mooie modellen man, laat snel die andere binnegekomen modellen zien :mrgreen:

greetz,

jerico
Afbeelding
CLK-GTR

Bericht door CLK-GTR »

De AM's zijn echt schitterend. Ik vind de V8 Vantage veel mooier dan de DB9. Veel gespierder, de DB9 is in mijn ogen toch echt net iets te glad. Zoals de DBS er nu uitziet, zo had de DB9 altijd moeten zijn!
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Vandaag is er weer een pakje gekomen... en dat terwijl die goeie ouwe sint nog thuis in spanje zit :D

En dit zat erin:

Kyosho Minicar Collection 1/64:

- Porsche 944 S2 zwart
- Porsche 928 S4 bruin
- Mercedes-Benz 190 E 2.5 Evolution rood

En nog 2 modelletjes, maar daar later meer over.

De Mercedes... ik heb het zelf niet zo met mercedes, ik kan er niet warm van worden. Maar... als er 1 auto hoog op mijn verlanglijstje staat voor 1:1 auto's is het deze wel! Wat een ontzettend vette bak is het toch.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan de 2 Porsches. De 928 is niet echt een beauty, maar wel leuk om in de collectie te hebben, iedere keer als ik ernaar kijk ben ik toch blij dat hij de 911 niet heeft vervangen :D En de 944, daar word ik wel heel warm van. Ik had hem 2 maanden geleden bijna 1:1 gekocht. Het zit er dik in dat ik dat alsnog ga doen, maar dan wel pas over een dik jaar. Want ik ga misschien binnenkort een half jaar naar het buitenland, dan ga ik natuurlijk geen auto van tevoren kopen.

Geniet van de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder had ik van deze winkel nog een modelletje kado gekregen, zeer leuk idee, maar ik had het modelletje al. Dus hij mag er voor een net prijsje uit. En ik zou nog een Dino 246 GTS krijgen, maar ze hebben me per ongeluk een 599 GTB gestuurd. Vervelend, maar aangezien kyosho niet op de doosjes zet wat erin zit kan ik me deze vergissing heel goed voorstellen. Maarja, ik heb de 599 GTB al in het rood. Dus deze mag ook tegen een net prijsje weg. Ik heb er ook even foto's van gemaakt (en van de GTB een oudere foto van mijn eigen rode GTB erbij gedaan zodat je ziet hoe hij er uitziet als hij in elkaar zit).

Afbeelding

Afbeelding
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Wederom schitterende aanwinsten :worshippy: ik zou die Ferrari mooi houden, ik vindt deze erg stoer in het zwart :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

Montezemolo schreef:Wederom schitterende aanwinsten :worshippy: ik zou die Ferrari mooi houden, ik vindt deze erg stoer in het zwart :thump_up:

ben ik mee eens,ziet er zalig mooi uit :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
Maasmodels

Bericht door Maasmodels »

Waar zat je an te denken voor die 599? :drool: :drool: :drool:
Prachtige auto.
Mzzls,
Maas(models).
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Montezemolo schreef:Wederom schitterende aanwinsten :worshippy: ik zou die Ferrari mooi houden, ik vindt deze erg stoer in het zwart :thump_up:

Mee eens, stoer is hij wel, maar rood is de mooiere kleur in dit geval. Maar nee, ik hoef hem geen 2x dus ik doe hem toch weg.
manowar
Schaal: 1:43

Bericht door manowar »

Hele mooie modellen :thump_up:
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Maasmodels schreef:Waar zat je an te denken voor die 599? :drool: :drool: :drool:
Prachtige auto.
euro of 4? ze staan voor 6 euro op ebay dus... lijkt mij wel redelijk. Zie je inbox zou ik zeggen :)

Toegevoegd na 32 seconden:

Zojuist weer nieuwe modelletjes gekregen, maar kan straks pas foto's maken ervan.
Faultier

Bericht door Faultier »

very nice. :)

Its amazing what Kyosho and AA still can make with 1/64 :worshippy:
Bye
Faultier
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Faultier schreef:very nice. :)

Its amazing what Kyosho and AA still can make with 1/64 :worshippy:
Mostly the models of AA are better. But some of the Kyosho models are really great, for example the Ferrari 599 GTB, the Jaguar E-type and most of the alfa models I've got. (you'll find the pictures in this thread)
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

woehoei, de mustang is binnen en het is een beauty. Zodra mijn broertje thuis is met de camera ga ik foto's maken... als het dan nog licht is...
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

Knappe update !
Die rode 190 E 2.5 doet me aan Michel Vaillant denken... Liefhebbers weten wel over welke strip (die zich niet ver van hier afspeelt) ik het heb :wink:
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Ja, daar zijn ze dan, de foto's van de Classic Carlectables '66 Ford Mustang Coupe. Wat een prachtig model. Niet alleen wat betreft de afwerking, maar ook wat het model betreft de mooiste auto uit mijn collectie :) Dat zwart staat hem ontzettend goed, alleen zie je meteen ieder vlokje stof erop liggen, maarja, de vitrini voor mijn 4 mustangs is onderweg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Let ook op het sleuteltje en reservesleuteltje in het contactslot

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Dit is inderdaad een schitterend model met waanzinnige details, mooie aanvulling voor je indrukwekkende collectie :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Plaats reactie