Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mijn nieuwe aanwinst is gearriveerd!!!!! Wat een geweldige bak zeg!! Hij is trouwens ook erg groot! De Maserati komt het dichtst bij de Maybach qua lengte! Het is niet de Elite omdat ik even had gekeken op een niet nader te noemen site En daar zag ik erg weinig verschil tussen de elite en de niet elite! En deze was 25, en voor de elite zou ik 60 moeten neertellen... Daar koop ik dan liever een ander model erbij! Maar genoeg gelult! Hier zijn de pics!
Superaanwinst Tom en ja soms is het supplement voor een Elite een beetje teveel van het goede ( soms enkele interrieur en motordetails ) dat de keuze voor een standaard Hotwheels beter koop is.
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
BasPlankgas schreef:leuk model, kheb m zelf ook;) heb je hem bij een winkel gekocht of op MP? want ik zoek er nog een voor een vriend van me
Op marktplaats
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!hier zijn nog een paar foto's van de motor en het interieur, zijn weer mislukt, maar ik doe ze er wel bij...
Zo ongeveer is het motorblok:
En het het interieur ongeveer zo:
De Maserati is GOED!!!!!! Mooi model zeg Je hebt een goede smaak met auto's Mooie foto's ook. Goed gedaan man. Kunnen we binnenkort nog meer van dit soort aanwinsten verwachten?
chris001 schreef:De Maserati is GOED!!!!!! Mooi model zeg Je hebt een goede smaak met auto's Mooie foto's ook. Goed gedaan man. Kunnen we binnenkort nog meer van dit soort aanwinsten verwachten?
Greetz!
Zeker weten! Heb je de rest van mijn auto's al gezien? Allemaal dit soort modellen heb ik..!
chris001 schreef:De Maserati is GOED!!!!!! Mooi model zeg Je hebt een goede smaak met auto's Mooie foto's ook. Goed gedaan man. Kunnen we binnenkort nog meer van dit soort aanwinsten verwachten?
Greetz!
Zeker weten! Heb je de rest van mijn auto's al gezien? Allemaal dit soort modellen heb ik..!
Jaaahhh, tuurlijk, ik had ze allemaal al bekeken. Mooie collectie. Maserati is trouwens in het echt ook 1 van mijn droommerken, samen met Aston Martin