Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Beetje stil hier, niemand is nog ontwaakt na de nogal teleurstellende gp van valencia! Naar mijn mening was het echt veel te opgeklopt door alle media, dit kun je gewoon geen stratencircuit noemen. Daarnaast vond ik het een heel saai circuit, het bestond voor een groot deel uit rechte stukken, met bochten die de boel bij elkaar houden!
En die hoop is wat mij betreft voor 100% uitgekomen. Wat een supergaaf einde van de race zeg! En wat een überdomme fout van Raikkonen, zoiets mag je als pro niet gebeuren, zelfs in deze omstandigheden niet. Kleine foutjes oké, maar je neus tegen de muur aangooien, nee. Of zou hij dit misschien hebben bedoelt met: "Als het nodig is help ik Felipe"
Verder een zeer strakke move van Hamilton om Raikkonen voorbij te laten Ik zeg: Hamilton goes for Iceking!
De druk stond er natuurlijk bij beide vol op, dus 't is niet zo vreemd dat eentje van baan vliegt. Wel mooi dat Hamilton als winnaar uit de strijd kwam . Mooi einde van de race, en Kovalainen was in het begin ook lekker bezig (totdat hij een Coulthard-actie maakte) .
Jammer voor Raikkönen.
ben natuurlijk blij voor hamilton maar volgens mij gaat nakajima niet vrij uit in het incident van kimi die hem nu zeker de titel kost volgens mij moet ferrari nu wel de kaart van massa trekken .het wordt nog erg spannen .
Op dit moment is de zege nog under investigation by the stewards! Op zich was het gewoon een eerlijk gevecht zonder rare noemenswaardigheden waar ik er natuurlijk nog veel meer van wil zien, maar ik vroeg me af of je zeg maar de auto voor moet laten gaan, dus bijv. alleen de voorvleugel voor jouw voorvleugel, of dat je zeg maar de gehele auto voorbij moet laten gaan?
De Torro Rosso's vond ik erg lekker gaan, en Heidfeld heeft natuurlijk een mooi einde gehad!
Op dit moment is de zege nog under investigation by the stewards!
En terecht... we gaan toch zeker niet lopen inhalen tijdens een F1-race ??? Het is wel 2008 hoor !
Heb al vakerder gezegd dat ik geen hoge pet op heb van Raikkonen, en een zekere zege op deze manier vergooien doet bijzonder knullig aan.
Eervolle vermelding ook voor Kovolainen, ook bij hem kon je aan zien komen dat het niet lang goed zou gaan
Wat doen die twee knuppels toch in een topteam
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
CLK-GTR schreef:Op dit moment is de zege nog under investigation by the stewards! Op zich was het gewoon een eerlijk gevecht zonder rare noemenswaardigheden waar ik er natuurlijk nog veel meer van wil zien, maar ik vroeg me af of je zeg maar de auto voor moet laten gaan, dus bijv. alleen de voorvleugel voor jouw voorvleugel, of dat je zeg maar de gehele auto voorbij moet laten gaan?
De Torro Rosso's vond ik erg lekker gaan, en Heidfeld heeft natuurlijk een mooi einde gehad!
Hamilton heeft wel degelijk de hele auto voorbij laten gaan. Hij zat immers aan de buitenkant bij La Source, maar ging Kimi achterlangs aan de binnenkant voorbij Dus daaraan kan het niet liggen.
Als Hamilton's overwinning zou worden afgepakt dan is dat echt een schande voor F1. Dit is het mooiste einde wat je voor een race kan bedenken en als de FIA er dan iets aan gaat doen zou het echt belachelijk zijn.
Maar 1 ding weten we nu wel:
Raikkonen word Massa's bitch de komende races
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
inderdaad hamilton deed niets verkeerd ik hoop dat de F.I.A zijn verstand gebruikt,maar we weten uit het verleden dat een klacht van ferrari bijna altijd gevolgd wordt dus vrees weer eens het ergste.hamilton kimi en ferrari
fish88 schreef:Wat een Bullshit hier weer. Ik ben een Massa en Hamilton fan maar dit is echt ongelofelijk. F1 heeft hierbij wel het dieptepunt bereikt voor me...