Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
heb weer 2 modellen binnen gekregen na lang zoeken eindelijk toch nog gevonden
308 GTB
365 GTB/4 '71
de modellen zaten netjes in de dozen met alle transport bandjes er nog omheen maar na het openen van de dozen kwam ik er achter dat bij alle bij de modellen de koplampen niet meer open bleven staan maar omdat ik blij was dat ik eindelijk deze modellen heb kunnen vinden heb ik besloten het zelf proberen op te lossen, bij de 308GTB was dit snel verholpen door 2 schroefjes aan te draaien en ziet er nu weer netjes uit alleen bij de 365 GTB/4 zat het tegen de knipperlichten waren ook los gekomen dus zonder erbij na te denken een drup lijm erop gedaan met als gevolg dat de verf is weggevreten nou maar hopen dat ik weer een beetje toonbaar kan krijgen door de glaasjes opnieuw te verven
Zonde, hopelijk is het te repareren. Kijk wel uit dat je het plastic niet kapot maakt wanneer je de knipperlichten probeert te repareren, dat plastic is namelijk behoorlijk breekbaar.
Mooie collectie , toch leuk om te zien dat er ook op een andere manier verzamelt word
Ik probeer juist zo veel mogelijk alleen maar rode modellen en probeer onder de 80 euro per model te blijven
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)