Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze (nieuwe) BMW is dan wel weer een model dat me erg kan bekoren Bij de megapost over twee weken zit neem ik aan ook de nieuwe 6 Ben buitengewoon benieuwd......
Basselijn schreef:Deze (nieuwe) BMW is dan wel weer een model dat me erg kan bekoren Bij de megapost over twee weken zit neem ik aan ook de nieuwe 6 Ben buitengewoon benieuwd......
kreeg vandaag te horen dat die niet meer leverbaar is aan de fabriek wegens problemen met de levering. Ze verwachten dat die pas over 6 a 7 maand komt .
Basselijn schreef:Deze (nieuwe) BMW is dan wel weer een model dat me erg kan bekoren Bij de megapost over twee weken zit neem ik aan ook de nieuwe 6 Ben buitengewoon benieuwd......
kreeg vandaag te horen dat die niet meer leverbaar is aan de fabriek wegens problemen met de levering. Ze verwachten dat die pas over 6 a 7 maand komt .
Ondanks dat ('t is wel erg jammer ) kijk ik nog steeds uit naar de volgende update