Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wat een sfeer in dit topic.
Nooit gedacht dat oude Bburago's zo leuk konden zijn! Lekker nostalgische modellen, vooral de Ritmo's en 131.
Ook de puzzels zijn een leuke aanvulling.
rallywalt schreef:Een beetje in dezelfde sfeer zijn deze Fiat dealer-puzzles uit de jaren '80.
Gôh, die heb ik lang niet gezien! Ik kan ze me nog goed herinneren en heb ooit alle varianten gekregen van mijn Fiat dealer in die tijd. Ik denk dat ik ze weggegeven heb, maar aan wie?!... Leuk om ze weer eens te zien!
Erg leuk inderdaad. Ze zijn er ook van Alfa Romeo.
Die kom ik wel eens tegen op Marktplaats van o.a de Alfasud en 2000 GTV. Leuke hebbedingetjes.
Heb trouwens de regatta ook altijd een leuke auto gevonden. De opa en oma van een jeugdvriendje hadden er vroeger een en ik vond hem toen al leuk.
Misschien toch eens de Polistil variant op de kop tikken.. *nee Mark, je spaart Alfa! *
Grappig hoe smaken verschillen, Mark. De Regatta heb ik altijd erg lelijk gevonden. Terwijl de eerste serie Ritmo zo mooi van lijn is naar mijn smaak...
Leuke puzzels. Daf had ze ook in de jaren '60 met die heerlijke Charles Burki tekeningen...
rallywalt schreef:Die Alfa Romeo puzzels zou ik zo kopen als ik ze zag Mark Zolang er maar een Italiaan opstaat
Wouter
Marktplaats in de gaten houden
er staat trouwens weer een Polistil Alfa 90 op
Ben alleen bang dat de eigenaar de hoofdprijs wil want deze heeft er al vaker op gestaan.
togicollector schreef:Grappig hoe smaken verschillen, Mark. De Regatta heb ik altijd erg lelijk gevonden. Terwijl de eerste serie Ritmo zo mooi van lijn is naar mijn smaak...
Leuke puzzels. Daf had ze ook in de jaren '60 met die heerlijke Charles Burki tekeningen...
Koen
Hij wint het niet van een 131 o.i.d (in verste verte niet zelfs) maar de auto viel mij toen altijd erg op tussen verder alleen maar kadettjes, golfjes en sierra's.
Maar smaken verschillen inderdaad Zo vind ik de Lancia Prisma (vakantie herinneringen) ook erg leuk en die vinden ook veel mensen lelijk
Er is net weer een doosje geleverd door meneer TNT.... Bburago Renault 5 in okergeel, Mercedes 450 SLC Giro D'Italia (een perfect gedecalde kit), en een Renault 14. Foto's volgen waarschijnlijk vanavond nog
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
rallywalt schreef:Die Alfa Romeo puzzels zou ik zo kopen als ik ze zag Mark Zolang er maar een Italiaan opstaat
Wouter
Grappig die Fiat puzzels,heb ze nog nooit gezien,erg leuk.Zelf heb ik ooit van een vriend van mij een Alfasud puzzel gehad,had hij op een rommelmarkt gevonden.Is ooit in 1972 uitgegeven bij de introductie van de Alfasud.Het grappige is dat er twee afbeeldingen op staan,eentje die op de omslagdoos staat,of je kunt de andere kant leggen en daar staan twee Alfasuds op.Het aparte van die afbeelding is dat er een 2deurs Alfasud op staat,deze is nooit geproduceerd(of heel kort,maar dat zullen er erg weinig zijn geweest)In ieder geval de 2deurs staat alleen op introductiefoto's van de Alfasud,maar in folders kom je je deze variant niet tegen,wel later als 2deurs ti in 1973.
schitterende alfasud puzzels! Het mooie vind ik ook dat er altijd modellen samen met de auto's op de foto's stonden. Nu is het allemaal vrij klinisch vormgegeven in een fotostudio. In die oude folders zie je altijd mooie sfeerlocaties.
Hier nog wat foto's van wat nieuw oud spul, een dikke Duitser en 2 charmante Fransoosen
Bburago Renault 5
Bburago Renault 14
Bburago Mercedes 450 SLC
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.