Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Espada schreef:heerlijk bugatti
waar heb je hem gekocht? dan heb ik er straks weer een bugatti bij
Bastiaan.
Marktplaats
En dat voor net iets meer dan een tientje...
Ik heb het idee dat het wel al een wat ouder model is van Minichamps, maar ik vind hem zelf helemaal geweldig. Er zaten oorspronkelijk wat race decals op, maar die heb ik er af gehaald.
Bugatti EB110 SS '92 (Minichamps)
Laatst gewijzigd door Bien op vr 26 jun 2009 23:55, 7 keer totaal gewijzigd.
Update uit het land van de rijzende zon! Japanse klassiekers als de Toyota 2000GT, Nissan Skyline 2000 GT-R en Nissan Fairlady waren mijn favorieten in Gran Turismo 4, dus kunnen ze in mijn modellen collectie niet achterblijven. De Skyline 2000 GT-R uit 1970 had ik al en heb onderstaande hier aan kunnen toevoegen. Ik denk dat nog wel een paar Japanners zullen volgen de komende tijd. Jammer dat het model op de foto's niet zo goed tot zijn recht komt, want ik vind het in werkelijkheid een van de mooiste modellen die ik tot nu toe heb.
Honda S800 '66 (Vitesse)
Laatst gewijzigd door Bien op vr 12 jun 2009 09:57, 3 keer totaal gewijzigd.