Ebay problemen...

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

tom schreef:Als je biedt op een veiling waarbij teveel verzendkosten vermeld staan, ga je daar duidelijk mee accoord.

Totaal niet mee eens. Je kunt tegenwoordig niet zien of de verzendkosten teveel vermeld staan. Daardoor zijn er teveel vevoersbedrijven met te grote verschillen van verzendkosten onderling. Vooral in Duitsland en Italië. Als ik de vraag aan een verkoper stel hoeveel de verzendkosten bedragen, dan verlang ik ook een eerlijk antwoord met het bedrag, dat hij ook moet betalen. Maar zoals eerder een bericht van mij vermeld staat, dat ik 25 Euro moest betalen (want dan ga ik er ook vanuit, dat hij die ook moet betalen) en achteraf betaald hij maar 8,20 Euro, dan vind ik dit de reinste oplichterij. :thump_down:

Matt Modelautos schreef:Lijken de verzendkosten vooraf aan de hoge kant, dan is het ook de verantwoordelijkheid van de koper om dit eventueel eens eventjes te checken. Klopt dit écht niet, of krijgt geen bevredigend antwoord van de verkoper, kun je altijd nog van de koop afzien.

Dit natuurlijk wel altijd voordat je het artikel aangeschaft hebt regelen.

Lijkt gemakkelijker gezegd, dan gedaan. Hoe kan ik nou bepalen of de verzendkosten vooraf aan de hoge kant zijn, als DHL zich 25 Euro rekent voor het verzenden van een pakket van Duitsland naar Nederland en DPD maar 8,20 euro. Ik blijf erbij, dat de koper niet meer hoeft te betalen aan verzendkosten dan verkoper. Lijkt mij de eerlijkste manier van verkopen op Ebay.
Indien het artikel voor te weinig geveild wordt op Ebay, dan is dit het risico van de verkoper. Zo werken nu eenmaal veilingen, maar om de verzendkosten dusdanig op te schroeven, zodat de verkoper 17 Euro winst heeft op de verzendkosten om de te lage veilingprijs te compenseren vind ik persoonlijk niet de juiste werking van verkopen op Ebay en als koper kom je daar pas achteraf na de koop pas achter, anders had ik nooit geboden op dit artikel. Ik zie zulke verkopers dan ook als oplichters en horen niet thuis op Ebay.
Verzendkosten dienen gescheiden te worden gehouden van de uiteindelijke verkoopprijs van een veiling. Verzendkosten mogen nooit iets winstgevend zijn voor verkopers.
Tim

Bericht door Tim »

The Red Dream schreef:Je kunt tegenwoordig niet zien of de verzendkosten teveel vermeld staan. Daardoor zijn er teveel vervoersbedrijven met te grote verschillen van verzendkosten onderling.
Jawel, er staat bij diverse veilingen wel een bedrag ingevuld, en als dat er staat en je wint verplicht je jezelf tot het betalen daarvan. Lijkt me dat je dat van tevoren gewoon in de gaten moet houden, goed lezen van een auction voorkomt een hoop gedoe.
Ik wilde laatst op een modelletje bieden maar zag bij nader inzien dat de verkoper 45$ vroeg voor versturing buiten de v.s. Model zelf werd uiteindelijk verkocht voor 5$, dus in verhouding nogal duur.
Tom bedoelt volgens mij dat als er al staat dat je bedrag X moet betalen, dat je dan niet achteraf moet zeuren dat dat wel erg veel is.

Mijn ervaring met hoge verzendkosten is dat als je het op een normale manier aan de verkoper vraagt en wijst op je (hoge) 100% positieve feedback, dat niemand te beroerd is om het even wat goedkoper te versturen.
Een misrekening aan de koperskant is dat versturen van een modelauto die al snel 4 kilo weegt (nascar) met een vliegtuig en binnen 2 dagen op je deurmat ligt nu eenmaal een dure grap is. :wink:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
The Red Dream

Tim schreef:
Jawel, er staat bij diverse veilingen wel een bedrag ingevuld, en als dat er staat en je wint verplicht je jezelf tot het betalen daarvan.

Ben ik het volkomen met je eens, maar schijnbaar begrijp je mij verkeerd. (Lees mijn vorige berichten nog eens duidelijk). Indien er bij een veiling de verzendkosten erbij vermeld staan, dan ga je hiermee akkoord als je de veiling wint. Al zijn de verzendkosten 100 Euro, dan heb ik hier ook geen moeite mee, maar dan moet de verkoper wel het bedrag betalen aan verzendkosten zoals hij vermeld had, want die heb ik van te voren ook aan hem moeten betalen. De verzendkosten zijn alleen de kosten, die een verkoper betaald aan het vervoersbedrijf voor transport van het pakket. Maar de koper 25 Euro laten betalen zoals bij mij het geval was en dan als verkoper het pakket versturen voor 8,20 Euro vind ik oneerlijk tegenover de koper, oftewel oplichterij. Nogmaals, ik hoef alleen de totaalprijs (veiling verkoopprijs en alleen de kosten voor het versturen van het pakket te betalen) en geen cent meer. Nu heb ik 17 Euro meer betaald dan de totaalprijs. Het is puur toeval, dat ik te weten ben gekomen hoeveel de verzendkosten waren. (Lees mijn vorige berichten in deze topic nogmaals rustig door). Anders was ik hier nooit achter gekomen en was ik eveneens opgelicht, maar dan had ik het nooit geweten.
Tim schreef: dat je dan niet achteraf moet zeuren dat dat wel erg veel is.
Ik zeur ook niet dat de verzendkosten te hoog zijn. Daar heb ik het nog geen woord over gehad. Ik heb alleen teveel betaald. Of noem je dit zeuren als je 17 Euro teveel verzendkosten betaald waar de verkoper geen recht op heeft ? Of vindt jij dit de normaalste gang van zaken doen?
Ik verkoop jou iets en geef van te voren aan jouw de verzendkosten door van 25 Euro waar jij akkoord mee gaat en jij betaald mij die netjes. Dan verstuur ik het pakket voor maar 8 Euro en de 17 Euro die jij mij teveel betaald hebt aan verzendkosten, duw ik lekker in mijn eigen beurs. Jij reageert hier op, dat je 17 Euro teveel betaald hebt en ik zeg dan tegen jou, dat je zeurt. Nou, dat is "eerlijk" zaken doen volgens jou.
Tim schreef: Lijkt me dat je dat van tevoren gewoon in de gaten moet houden, goed lezen van een auction voorkomt een hoop gedoe.

Beste Tim,

Reken er maar op, dat ik de veilingen oftewel de auction zoals jij het noemt verdomd goed lees, voordat ik een bod uitbreng. Ik heb het vermoeden, dat je mijn berichten maar half leest oftewel niet goed begrijpt, omdat je zulke reaktie's geeft.

.
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

The Red Dream schreef: Lijkt gemakkelijker gezegd, dan gedaan. Hoe kan ik nou bepalen of de verzendkosten vooraf aan de hoge kant zijn
Oké,...mee eens, misschien ook een kwestie van ervaring..

Maar meestal is er wel een verzendprijs vermeld....en tegenwoordig ook regelmatig "korting verzendkosten mogelijk". Dit zijn dan vaak aanbieders uit Duitsland. Waarschijnlijk omdat de verschillen daar enorm op kunnen lopen. Ik vraag van te voren ALTIJD aan de verkoper of het mogelijk is om via DPD te verzenden. In 99% van de gevallen géén probleem.

In alle andere gevallen (buiten Duitsland) betaal ik voor de verzendkosten voor een 1:43 model zo tussen 4,50 en 14,00 euro. En dan kunnen de modellen uit b.v. België komen, of uit Hong Kong. Het hangt natuurlijk ook af van de verhouding waarde (zeldzaam.?) verzendkosten. Is het verzendbedrag hoger, dan laat ik het lekker voorbij gaan.
Bij 1:18 modellen echter liggen de prijzen vele malen hoger. Die koop ik dan ook alleen in Nederland.

Dus als het om een grotere schaal gaat (1:18 of groter) is het wel degelijk opletten geblazen EN afspraken maken met de verkoper over de vezendkosten en verzendmethode. (Koerier). Zo voorkom je gebakkelei achteraf.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat tegenwoordig met internet zo goed als alles op te zoeken en te regelen is.
Als je toch persé een groter (zwaarder) model uit het buitenland wilt, regel je toch gewoon een fatsoenlijke afspraak.? (emailverkeer bewaren natuurlijk).

In jouw geval heb je i.d.d. 17,00 euro teveel betaald,.......maar je had het kunnen voorkomen. Je zegd namelijk in jouw bericht dat het zou kunnen indien het door DHL zou zijn verstuurd,...... "ZOU ZIJN VERSTUURD". Je hebt dus geen navraag gedaan, maar bent er automatisch vanuit gegaan.
Ik neem dan ook aan dat je dit geen tweede keer meer gebeurd. :mrgreen:
Ik zou het zien als 17,00 euro lesgeld.....niet leuk, maar toch. :think:
Dit is zoals ik het zie.

Anekdote:
Enkele weken geleden zag ik op Ebay.be een 1:43 modelauto staan die 6,00 euro moest kosten (Direkt kopen) en 24,50 verzendkosten.!!!!
Het was wel niet mijn "ding" maar heb toch even gevraagt of dat wel juist was. Ik kreeg snel een bedankt-emailtje retour dat het i.d.d. andersom moest zijn. :mrgreen:

Mensen maken nu eenmaal fouten, maar met een fatsoenlijke omgangsvorm met elkaar is er veel te bereiken.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
The Red Dream

Het is wel allemaal leuk en aardig wat jullie alemaal schrijven en suggestie's die jullie vermelden, maar daar gaat het allemaal niet om.
Ik heb gewoon 17 Euro teveel verzendkosten betaald en dat heb ik de verkoper op een normale en nette manier duidelijk gemaakt. Ik heb kontakt gehad met de verkoper voordat de veiling afliep met wat de verzendkosten zijn en hij mailde mij, dat deze 25 Euro zijn naar Nederland. En of dit nou te veel is of niet, daar gaat het niet om. Ik ben hier mee akkoord gegaan dat hij het pakket verstuurd voor 25 Euro en geen cent meer of minder. En of DPD of DHL of GSL of.... bezorgd doet er ook niet toe. Maar als hij dan na mijn betaling het pakket dan verstuurd voor 8,20 Euro , heb ik vooraf 17 Euro teveel betaald waar de verkoper geen recht op heeft. En zoiets kun je vooraf echt niet als koper voorkomen.
Nogmaals: Als hij ook 25 Euro voor de verzendkosten betaald had, dan was er niets aan de hand geweest en was alles korrekt verlopen. Of als hij mij de teveel betaalde 17 Euro terug gestort had, was alles ook in orde geweest.
Hij geeft zelfs toe achteraf, dat ik 17 Euro teveel betaald heb, maar laat daarna niets meer van zich horen. Dus ik voel mij opgelicht. Die 17 Euro redden mij werkelijk niet, maar het gaat om het princiepe.

Matt Modelautos schreef:
Dus als het om een grotere schaal gaat (1:18 of groter) is het wel degelijk opletten geblazen EN afspraken maken met de verkoper over de vezendkosten en verzendmethode. (Koerier). Zo voorkom je gebakkelei achteraf.
Hoezo opletten geblazen. Ik heb toch duidelijk te kennen gegeven, dat ik akkoord ga met het versturen van het pakket voor 25 Euro. En als hij het dan achteraf toch verstuurd voor 8,20 Euro en niet aan het bedrag van 25 Euro die ik vooraf heb betaald, dan verlang ik toch het verschil terug. Hij houdt zich toch niet aan de afspraak , omdat hij het niet aan 25 Euro verstuurd. En welke koerier er gebruikt wordt voor transport van het pakket doet er helemaal niet aan toe. En nogmaals (voor de zoveelste keer) als hij mij het verschil terug gestort had, dan was er niets aan de hand geweest en was alles eerlijk verlopen. Nu heeft hij mij besodemieterd (= dialect :wink: ). Hoe wil ik vooraf dan voorkomen aan het gebakkelei achteraf zoals je het zelf omschrijft ?
Matt Modelautos schreef: In jouw geval heb je i.d.d. 17,00 euro teveel betaald,.......maar je had het kunnen voorkomen. Je zegd namelijk in jouw bericht dat het zou kunnen indien het door DHL zou zijn verstuurd,...... "ZOU ZIJN VERSTUURD". Je hebt dus geen navraag gedaan, maar bent er automatisch vanuit gegaan.
Ik neem dan ook aan dat je dit geen tweede keer meer gebeurd. :mrgreen: .
Ha, eindelijk dat er iemand toegeeft, dat ik teveel betaald heb. Maar hoe ik het had kunnen verkomen is alleen maar als ... en als.... en daar gaat het ook allemaal niet om.
Als koper informeer je gewoon naar de verzendkosten en dan heb ik wel degelijk navraag gedaan. Wie het verstuurd doet er helemaal niet aan toe. Ik wil het gewoon voor 25 Euro (opgegeven verzendkosten van verkoper) bezorgd krijgen. Al bezorgd de koningin het pakket. Maar blijkt achteraf, dat er maar voor 8,20 het pakket verstuurd is geworden, dan verlang ik het teveel betaalde verschil terug en is er verder niets aan de hand.
En of mij dat geen tweede keer gebeurd, daar kom ik nooit achter. Het is puur toeval, dat ik weet, dat je via het pakketnummer bij DPD alles kunt navragen en dat ik zodoende achter de verzendkosten ben gekomen. Had hij het met een andere koerier verstuurd, dan had ik het nooit kunnen achterhalen. En uit ervaring weet ik, dat DPD een van de goedkoopste is en daarom uit nieuwschierigheid navraag heb gedaan.
Misschien is dit zonder mijn weet wel vaker gebeurd en misschien wel bij iedereen op dit forum, die iets in het buitenland koopt, maar nooit achter komt, dat er teveel porto vooraf is worden betaald.

Matt Modelautos schreef: Mensen maken nu eenmaal fouten, maar met een fatsoenlijke omgangsvorm met elkaar is er veel te bereiken.
Klopt Matt, ben ik volkomen met je eens. Ik heb mijn best gedaan. Ik heb heel fatsoenlijk en netjes mails gestuurd met de vermelding, dat ik teveel verzendkosten betaald heb en ook precies omschreven hoe ik hier achter ben gekomen. Hij geeft het ook nog netjes toe, maar hij wil het verschil alleen terug betalen als ik vooraf een positieven feedback uitbreng.
Maar het teveel betaalde verschil is hij al achter gekomen, toen hij het pakket afleverde voor verzending. Dus het zou netter zijn geweest, dat hij mij voor geweest was, dat ik teveel betaald had, maar verzweeg dit gewoon. Ik twijfel zelfs, dat hij het vooraf al geweten had toen ik naar de verzendkosten informeerde, maar er nooit bij heeft stil gestaan, dat ik de mogelijkheid had om navraag te doen, omdat het toevallig met DPD verstuurd werd. Dus ik voel mij genaaid.

Ik geef pas een feedback als de gehele veiling afgerond is en dat is als ik het restant terug gekregen had. Zo werkt dat nu eenmaal bij een veiling. Ook heb ik hem netjes gemaild en dat ik hem beloofd heb, dat ik positief zou feedbacken als hij het verschil terug betaald heeft.

Al met al heb je gelijk, dat mensen fouten maken en deze onderling netjes kunnen oplossen tot tevredenheid beider zijden, maar ik heb mijn twijfels of de verkoper een fout heeft gemaakt of dat hij het bewust heeft gedaan.

.
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

The Red Dream schreef: En of DPD of DHL of GSL of.... bezorgd doet er ook niet toe.
En of dat dit ertoe doet....
Tussen DHL en DPD zit namelijk die 17,00 euro verschil.
Navraag doen,...dan had je het geweten, en indien er toen DHL was afgesproken (en betaald) en DPD geleverd had je de email als bewijs gehad.....en hij géén poot om op te staan.

The Red Dream schreef: heb ik vooraf 17 Euro teveel betaald waar de verkoper geen recht op heeft. En zoiets kun je vooraf echt niet als koper voorkomen.
Nogmaals, dat kan wel..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Door namelijk van te voren navraag te doen voor wat voor bedrag én met welke koerier het pakket verzonden gaat worden. Ik probeer niet de schuld in jouw schoenen te schuiven (absoluut niet), maar enige terughoudendheid is altijd geboden. (Zie mijn "eindbetoog")

Ook begrijp ik écht wel dat jij je genaaid voelt door die gast, en dat het niet erg netjes is hoe hij de zaak wil afhandelen.
Maar van de andere kant ben ik het niet met je eens dat je dit niet (zoveel mogelijk) kunt proberen te voorkomen.
Oké, ik heb misschien makkelijk praten omdat ik al vele tientallen pakketten uit Duitsland heb ontvangen en zodoende mij misschien zoiets eerder opzou vallen,......of voorzichtiger ben geworden.............denk het laatste.
Maar ook denk ik dat je misschien iets Té goedgelovig bent geweest. En vroeg of laat wordt zoiets altijd door een of ander individu afgestraft.

En tenslotte nog dit. Jij gaat uit van het principe "voor het bedrag wat ik aan verzendkosten betaal, wil ik het pakket aan huis hebben"........Dit is heel nobel streven, maar helaas niet altijd conform de werkelijkheid.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Tim

Bericht door Tim »

In het kort:

Jawel, ik lees je berichten wel helemaal. :wink:

Als er staat dat het 25 euro gaat kosten, kost het 25 euro. Dat het ook voor minder kan ben ik met je eens, dat de verkoper 17 euro extra vangt ben ik ook met je eens, maar je gaat akkoord met die 25 euro Shipping&Handling
Als die verkoper meent dat het hem/haar 17 euro kost om naar het postkantoor te fietsen, dan kan dat.

Ik betaal regelmatig verzendkosten die nergens op slaan, maar als ik ermee akkoord ga vooraf, heb ik achteraf weinig recht tot klagen lijkt me.
Jij bent van mening dat dat wel zo is, en hoewel ik voor jou persoonlijk hoop dat je het teveel betaalde terugkrijgt, hoop ik ook dat dat weinig invloed heeft op de andere verkopers.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
The Red Dream

Matt Modelautos schreef: Maar ook denk ik dat je misschien iets Té goedgelovig bent geweest. En vroeg of laat wordt zoiets altijd door een of ander individu afgestraft.
Dat zal het schijnbaar wel zijn. Ik vertrouw er gewoon op als ik iemand naar de verzendkosten vraagt, dat het dan ook de daadwerkelijke verzendkosten zijn.
Ik heb eens iemand in België 5 euro teveel gerekend aan verzendkosten, omdat het pakket bij het wegen op het postkantoor net onder de 2 kg bleef.
Ondanks dat de koper hier niet achter was gekomen, heb ik het de koper toch medegedeeld en naar zijn IBAN en BIC nummers gevraagd en netjes de 5 euro terug gestort. Het gaat maar om die luttele 5 Euro, maar ik had er gewoon geen recht op en als ik ze zelf zou houden, dan voel ik mij hier niet prettig bij. Maar dat is dan mijn persoonlijke mening.

Tim schreef: Als die verkoper meent dat het hem/haar 17 euro kost om naar het postkantoor te fietsen, dan kan dat.
Tim, ik sta perflex van je reaktie's. Hoe kom je erop. :nuts:

PS: Ik laat het hierbij, want we blijven toch van mening verschillen en dat is ieder zijn recht. :wink:

.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Matt Modelautos schreef:Anekdote:
Enkele weken geleden zag ik op Ebay.be een 1:43 modelauto staan die 6,00 euro moest kosten (Direkt kopen) en 24,50 verzendkosten.!!!!
Het was wel niet mijn "ding" maar heb toch even gevraagt of dat wel juist was. Ik kreeg snel een bedankt-emailtje retour dat het i.d.d. andersom moest zijn. :mrgreen:

Mensen maken nu eenmaal fouten, ......
Ha, de chinese style :lol: die boden een tijd geleden MP3 spelers voor 1 euri aan met 50 euri verzendkosten, foutje!, nope gewoon de verkoop-percentage van ebay onderduiken :lol:
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Markopolo schreef:[..]

Ha, de chinese style :lol: die boden een tijd geleden MP3 spelers voor 1 euri aan met 50 euri verzendkosten, foutje!, nope gewoon de verkoop-percentage van ebay onderduiken :lol:

Daarom is dit een van de rede dat ik geen 1:18 modellen
meer laat overkomen uit china via Ebay.
Ik heb geen gaatje in m'n hoofd om meer verzendkosten
te betalen, dan daadwerkelijk nodig is.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Regenkaiser

Duitsland-Nederland; Nog steeds geen goede relatie

Bericht door Regenkaiser »

Ik had op ebay.de een Ferrari van Exoto gewonnen, maar vanwege wat gezondheidsprobleempjes was ik aan de late kant met betalen.
Daarom kreeg ik afgelopen maandag een Herinnering Onbetaald object. Ik heb de verkoper de reden gemeld, maar vandaag kreeg ik een aantekening wegens niet betaald object!? :shock:
Volgens de verkoper kon hij veel lezen uit mijn feedback en hij had het model inmiddels ook niet meer.
Je hebt 7 dagen om op een geschil te reageren, waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat je daarop moet wachten en gewoon zo snel mogelijk moet betalen, maar toch.
Ik heb gegronde redenen dat ik pas later kon betalen, wat dus nu ook niet meer hoeft. Achteraf ben ik blij dat ik het object niet betaald heb, want waarschijnlijk vond hij de uiteindelijke biedprijs, 122 euri voor een Exoto Mansell Ferrari, te laag en had ik het model toch nooit gekregen.
F40F50ENZO
Schaal: 1:18

Bericht door F40F50ENZO »

Dat komt vaker voor. Ik had een model gewonnen voor 1 Euro, maar de verkoper wenste alleen Paypal, maar dat heb ik niet.
Op mijn 6 verzoekjes voor een bankrekeningnummer of eventueel afhalen (was 10 km bij mij vandaan) werd vervolgens nooit meer gereageerd.
Hij was waarschijnlijk ook niet blij met het eindbod, maar dat is het risico van je biedprijs beginnen op 1 Euro.
(Zelf heb ik ook weleens met dik verlies een auto voor 1 euro moeten leveren, dan ga ik geen smoesjes verzinnen.... dat is het risico.)

Vervolgens kreeg ik daardoor van E-bay een aantekening voor niet betalen.
Dat is gelukkig uiteindelijk teruggedraaid omdat ik mijn mailverkeer kon overleggen.
Ik kreeg van de verkoper, die ineens dus wél weer kon lezen, een neutrale aantekening, daar baalde ik wel van want ik wilde wél degelijk betalen.
Hij wilde gewoon niet leveren voor die ene euro, maar komt daar wel mee weg.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
subarufreak
Contacteer:

Ebayproblemen

Bericht door subarufreak »

1ste juni iets gekocht in duitsland...

na bijna een maand betaald te hebben heeft em eigenlijk gereageerd dat hij niet kon verzenden voor die prijs, dat ik nog vier euro moest bijbetalen...

dus, in goed vertrouwen en dergelijke meer 4 euro bij betaald

nu zijn we terug bij een maand verder, nog altijd niets ontvangen en nog altijd geen contact gehad...

ik heb de eerste keer ebay gecontacteerd en dan was het dat hij terugmailde

heb ondertussen terug ebay gecontacteerd maar ja, mijn hoop geraakt stilaaan op

ik denk nu dat ik nu nog tot het eind van de maand ga wachten, dan een superslechte review geven en het ga gerust laten want ik weet ook niet meer wat anders...

iemand raad?
Afbeelding
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Via ebay aan de verkoper melden dat je een negatieve feedback gaat geven als hij niet snel met een passende oplossing komt.
Werkt vaak beter dan direct slechte ervaring doorgeven. Dan krijg je er een terug (onterecht!) en is iedere motivatie om het op te lossen verdwenen.

Succes!
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
subarufreak
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

net nog eens gemailed met wat je gezegd hebt... vraag me af of er nu iets uit de bus gaat komen

vind het gewoon belachelijk dat er zelfs geen mailtje af kan...
Afbeelding
Plaats reactie