Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De Ferrari 158 van John Surtees uit 1964
De Ferrari 312 T3 van Niki Lauda uit 1977
Zou schitterend zijn als Exoto deze in 1/18 zou maken. Dan zou ik een komplete set Ferrari wereldkampioenen hebben.
Maar ik denk niet dat ze ooit in 1/18 gemaakt worden.
The Red Dream schreef:De Ferrari 158 van John Surtees uit 1964 De Ferrari 312 T3 van Niki Lauda uit 1977
Zou schitterend zijn als Exoto deze in 1/18 zou maken. Dan zou ik een komplete set Ferrari wereldkampioenen hebben. Maar ik denk niet dat ze ooit in 1/18 gemaakt worden.
Volgens mij is die 312 T3 ooit eens door Twin Crono geproduceerd.
Volgens mij is die 312 T3 ooit eens door Twin Crono geproduceerd.
Klopt inderdaad, maar dan in schaal 1/16. Lomp model van metaal gegoten onderdelen. Past naar mijn mening niet bij de modellen van Exoto en Revival.
Het moet ook niet de 312 T3 (1978) zijn, maar de 312 T2 (1977) waarmee Lauda wereldkampioen werd. Sorry !!!!
De TWR Silk Cut Jaguar XJR-8 / 1000km Nurburgring 1987 / 1:18..... ideetje voor Exoto?
Door toeval kwamen wij tijdens een bezoek aan de Nurburgring in de pits bij het TWR Jaguar team terecht. Samen met het team volgden wij de verrichtingen van o.a. Jan Lammers/John Watson/Eddie Cheever/Raul Boesel en alle andere coureurs uit het sportscars kampioenschap.
Als jochie van 12 maakt zoiets natuurlijk een behoorlijke indruk Hier ontstond dan ook mijn passie voor autosport
[center] De Viper "Defender"
[/center]
Ik heb laatst namelijk A2 Racer (de film) gekeken en daar kwam een viper in voor, meteen moest ik aan de serie denken die op tv is geweest.
Dat is nou eens echt een gave bak op 4 wielen.
Op deze link kun je een korte bescrhijving lezen over de film:
http://www.videoland.be/Reviews/a2racer.htm ik heb hem laatst bij de videotheek gehuurd, de auto's die erin voorkomen zijn zeker mooi.